سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

جاروبرقی

1392/5/26 10:37
نویسنده : مامانی
1,765 بازدید
اشتراک گذاری

اینم جدید ترین مدل جارو برقی...

    ساینا

من نمیفهم کجای این کار جذابه که به هر کاری اولویت داره؟؟؟؟؟؟

امکان نداره کوچکترین آشغالی رو رد بده حتما پیداش میکنه!!!

اول برش میداره ، بعد اینجوری نگاش میکنه

   ساینا

اگه من نباشم یا حواسم نباشه امکانش هست بکنه تو دهنش اما در غیر این صورت میاد تحویل میده

چند روز پیش خونه مامانم بودیم داشتم تلویزیون میدیدم اومده میگه بیاااااا

میگم چیه ؟بده ببینم!!!

میبیییییییییینم بلهههههههههههههههههههه 1 شیشه که احتمالا لب استکانی چیزی بوده پریده ، تو دستشه...اومده میده بهم میگههههههههه بیااااااااا...

مونده بودم تشویقش کنم یا دعواش؟؟؟؟؟؟

                                                     خدااااااااااااااااااایا شکرررررررررررررررت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پسته
26 مرداد 92 10:41
سلام

میبینم شومام یه پسته گرون قیمت دارین مثل پسته من

خدا پسته شمارو هم براتون حفظ کنه

مرسی بهم سر زدین

خصوصی


بلههههههه اونم چه پسته ایپسته ی سر بسته
مامان پسته
26 مرداد 92 10:42
چقد خدا رحم کرده برا اون شیشه خردهه


آره واقعااااااااااا
متین
26 مرداد 92 12:20
مربای خاله
خوشمل من
با اون لبای غنچه ای خوشملت
ببببببببببببببببببببووووووووووووس
خیلی خوبه که چیزی تو دهنش نمی کنه افرین دخمل ناس ناسی
ببوسش



اره خیلی خوبه مررسییی بوووووس
ماماني كسرا
26 مرداد 92 18:56
عزززززيزم
الان ديدم چقدر من ساينارو كم ديدم كلا شايد ٣٠بار!
فقط!
فك كن چقدر كم!


آره خیلی کمه بزرگتری بدیه رفتن شما اینه که خاطرات مشترکمون کم میشه
مریم
28 مرداد 92 1:05
سلام وبلاگ قشنگی دارین
خوشحال میشیم به وبلاگ ماهم یه سربزنید

حتماااااااااااا الان میام
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
28 مرداد 92 10:02
ای جونم موهاش فری فری شدن


آره بد جور فر شدن
♥ نیم وجبی ♥
29 مرداد 92 0:59
واااای الهی فدااات شم موش موشک
لباشو چیکااار کرده
واقعا واسه شیشه خدا رحم کرده


آره خیلی خدا رحم کرد
مریم
29 مرداد 92 16:07
خاله جون اگه افتخارمیدین لینک کنم تون
فقط بگید دوس دارید با چه اسمی لینک بشید؟؟؟؟؟؟


حتماچرا که نه
مامان ساینا
2 شهریور 92 14:36
عزیزم .ساینا هم دقیقا اینطوری بود اما الان دیگه دهنش نمیزاره فقط تحویل میده


چه خوب ادم خیالش راحته اینجوری
مامان الیسا
4 شهریور 92 1:16
آخی چه لبی ورچیده دخملی.... من عاشق این ادای بچه هام ... دخترم هم از این اداها داره ...


آره موقع بازی زیاد از این کارا میکنه..دخترا خیلی پر ادا و عشوه هستن