سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

ساینا

1392/6/2 13:16
نویسنده : مامانی
1,752 بازدید
اشتراک گذاری

  

ساینا نامیست دخترانه و با اصالت پارسی که نام یکی از خاندان موبدان زرتشتی نیز بوده است.

ریشه این اسم در زبان اوستایی ست و به معنای فرشته پیروزی یا سیمرغ می باشد.

سیمرغ پرنده ای اساطیری که از بهشت به زمین آمده و نماد همه چیزهای پاک و خوب و

خالص است.

در طبری ساکت و بیصدا وهمچنین سایه ای که مشخص و قابل رویت باشد. "ساینا" در

زبان هندی از دو کلمه سای و آینا تشکیا شده "سای" یعنی خدا و "آینا"یعنی پژواک ساینا یعنی

پژواک خدا این زیباترین معنی این اسمه اما درزبان یونانی معنی پرنسس میده و در زبان کردی

نماد رنگ آبی آسمان و در فرهنگ اسپانیولی به عنوان انسان دوری کننده از گناهان...

فرشته ی من امیدوارم وقتی بزرگ میشی اسمت رو دوست داشته باشی.

    ساینا

                                                                 خیلی دوستت دارم فرشته کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم
2 شهریور 92 13:56



رها
2 شهریور 92 14:56
نااااااااااااااااااز من
لپ خوشگل من

خدا نگهت داره گل خوشگل
از همه بدی ها دور باشی عزیزم
واااااای
دخملیت و میبینم دلم یکی ازینا میخواد
ماشا........


عزززززززیزم مرررسی رها جونمایشالله خدا یه خوشکل مامانیشو بهت بهت البته آرومم باشه

مامانی کسرا
2 شهریور 92 15:39



متین
2 شهریور 92 16:23
شیرین جون اینقدر اسمش با معنیه که هوس کردم دختر بیارم اسمشو ساینا بذارم[نیشخند

یکی نیست به من بگه اولیتو بزرگ کن بعد

ایشالا نامگیر باشه عزیزم

ببببببببوووووووووووووووس

شیرین جون ممنون که خبرم کردی




عززززززززززززززززیزم مرسی برای دعای قشنگت

ایشالله فربد کوچولومون هم شما رو سربلند کنه


اسماء ღمامانه فسقل ღ
2 شهریور 92 17:14
الهی من فدات شم ساینا جونم
بخورمت من خاله جون


خدا نکنه خاله اسما
مامان الیسا
4 شهریور 92 1:10
وای چه نی نیه نازی ..... دندوناشو ببین
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 13:55



مریم
4 شهریور 92 22:53
مامانه ساینا جون من آپ م
دوست داشتید یه سری بهمون بزنید


عزززززززززیزم من اومدم بهت سر زدم نظرم گذاشتم