سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

اَخم

1392/6/9 12:47
نویسنده : مامانی
903 بازدید
اشتراک گذاری


       

جوجه کوچولو تازگیا یاد گرفته اخم میکنه و جذبه میگیره... خوبم بلدِ چجوری اینکارو بکنه..

به قول فاطی دقیقا عین امین جذبه میگیره  جوری که آأم میترسه چیزی بگه

اگه چیزی باب میلش نباشه یا بخوای به زور کاری رو بهش تحمیل کنی اخم میکنه و امکان نداره بخنده تا خودت بهش بخندی و بگی باشه قبول ،هر چی تو بگی،اصلا من معذرت میخوام...

اینجا هم هم اخم کرده هم لوووووس یعنی کار خرابه زود معذرت خواهی کن

ساینا

                ما معذرت میخوایم شما ببخشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آینده یه فسقلی
10 شهریور 92 0:31
جذبه ی مردونه شو ...




نترس بابا من باهاتم
متین
10 شهریور 92 10:36
قربون اون چشای گرد و لبای اویزونت بشم خاله

عزیزدلم نبینم اخم کنی

ولی شیرین جون خیلی با مزه شده با این قیا فش

یه بوس ابدار از اون لئاش بکن از طرف من


خاله نگران نباش اخم میکنم مامانم پررو نشه(براش جذبه میگیرم)

حتماااااااااااااااااااااااااااااااا من کلا دارم اینو میبوسم بیچاره به الامان اومده

پریسا مامان کیان
10 شهریور 92 12:39
وایییییی موش بخوردت چه خوشگل اخم میکنه. شیرین جون خیلی کوتاه نیا پیشش.


والا هر دفعه تصمیم میگیرم کوتاه نیام و بهش نخندم ولی ماشالله اون از من پررو تر و مقاوم تر ...اینقدر ادامه میده که من خسته میشم
اسماءღمامانه فسقلღ
10 شهریور 92 13:53
خاله جون اخم نکن که پیشونیت چروک میشه
نکن اینجوری که ی وقت.....
همش تقصیر مامانته که اذیتت میکنه


اره خاله اسما بسکه کاربد کردم مامانم برام اخم کرده خووووو منم یاد گرفتم دیگه...
متین
12 شهریور 92 2:03
سلام شیرین جونم
خوبی خانمی؟
موش موشک ما چطوره؟
ببوسش این عشق منو..........


سلاااااااااام متین جون خوبیم خداروشکر
مررررسی عزیزم حتما
یگانه جان
12 شهریور 92 8:33
الهی قربون اون اخمت برم خاله جان . عزیزم ممنون که به ما سر زدید به داشتن چنین دوستانی به خودم می بالم باز هم سپاسگزارم
مریم
13 شهریور 92 23:00
ای جونم چه جوری هم اخم کرده موش موشک کوچولو
الهام مامان تیانا
18 شهریور 92 8:15
وای جیگرتو چه ژست اخمولانه ای گرفته خانوم.فدات بشم که همه مدلی قشنگی


مریم
18 شهریور 92 16:15
وای این دخترا عجب موجودات بلایی هستن ها........
مامان الیسا
19 شهریور 92 1:08
وای ناز نازم چرا اخم کردی؟؟؟ لابد داری از مامانی زهر چشم میگیری!!!!!!!!!!!!


آره خاله جون خواستم به مامانی بفهمونم زور من بیشترِ
عمه هانیا
8 مهر 92 19:13
اخمالوی منی تو


مانی کوچولو
14 مهر 92 21:08
سلام دختر نازی داری من رسمن دخترتونو ازتون خاستگاری میکنم

مرسی.والا دخترمون هنوز قصد ازدواج نداره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آبان 92 0:55
وای خدایا چقدر خوشگل و با مزه دلم خواست لپشو ببوسم قربون اون اخم نازت
مامانی من تو وب گردی رسیدم اینجا خوشحال میشم بیای پیشم


سلام مامانی مهربون مرسی که بهمون سر زدین باعث افتخاره آشنایی باشما