سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

سورپرایز بزرررررررگ

1392/6/12 17:29
نویسنده : مامانی
763 بازدید
اشتراک گذاری

                           

امروز ما یه روووووووز کاملا متفاوت بود خیلییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییی متفاوت....Gifs Animés double coeur 1

چرا؟؟؟؟ الان میگم دیگه

ساعتای ١٢ ظهرساینا هنوز خواب بود ،زنگ خونه به صدا در اوووومد!!!! باخودم گفتم کی میتونه باشه؟؟؟؟

رفتم دیدم بابامهدی ِ در باز کردم گفتم بفرمایید بالا..

نگاه نکردم ببینم کی همراهشِ فکر کردم تنهاست..

خلاصه در باز کردم منتظر بودم که بیان بالا یهوووووووووووووووووووووووووووووو در آسانسور باااااز شد و یه فرشته ی کوچولو اومد بیرون !!!!!!!!!!!

واااااااااااااای خدای من هنوزم هیجان زده میشم وقتی بهش فکر میکنم فکر کردم خوابم و خواب میبینم که دیدم نه بابا واقعیتِ مامانشم هست

بلللللللللللللللللللللللللللللللله کسرا جونم و سودابه جون بودن دیگهGifs Animés double coeur 10

باورتون نمیشه مثل چی میلرزیدم و قلبم تند تند میزد و اونطرفم سودابه داشت بهم میخندید و کسرا هم همش میگفت هیییییییییییییییییس!!!هییییییییییییس!!! آخه دید ساینا خوابه..

الهی فداش شم من هیچوقت همچین حسی رو تجربه نکرده بودم واقعا هیجانش در حد مرگ بالا بود از رنجرُ و ترن و هرچی که فکر کنی بدتر بودنیشخند

تا یه چند دقیقه ای دورِ خودم میچرخیدم و هُل کرده بودم اصن یههههههههههه وضی بودا ..

موندم چجوری مامان فرح بنده خدا وقتی دیدتشون غش نکردهGifs Animés double coeur 1

خلاصه از خوشحالی در بوست خود نمیگنجییدییییییییییم ..

از قرار معلوم حامد سه هفته ای اطراف یوتبوری کار داشته نمیتوسته خونه بره سودابه جونم برای اینکه

 اون با خیال راحت به کارش برسه تصمیم میگیره بیاد ایران.. چیییییییی بهتر از این؟؟؟

دیدم از دیروز تا حالا نیست جواب کامنت نمیده نگو تو راه بودن..

این یه سورپرایز خییییییییییییییییییلی بزرگ بود خیلی خیلی خیلی خیلی.. بزرگ..Gifs Animés double coeur 1

الانم ساینا و کسرا بعد از کلی آب بازی خوابیدن ..کاش همیشه اینجا بودن ..

خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دلمون براشون تنگ شده بود..

                                                         خدااااااااااااااااااااااااااااااااااایا شکرتGifs Animés love amour 18

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

پریسا مامان کیان
12 شهریور 92 23:39
وای واقعا سورپرایز بزرگی بود. ما که فردا داریم میایم کرمان ببینیمشون. چقدر خوب کاری کردن اومدن. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین به مامان سودابه. خوشبحال مامان فرح
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 10:11
آخیییییییییی

چه باحال تعریف کردی دوست جووووووووووون

ایشالا خوش بگذره بهتون...

سلام ویژه برسون...


حتماااااا بزرگیتون
خاله ریحانه
13 شهریور 92 16:00
مامانی ساینا جون امیدوارم همیشه شاد باشی


مررررسی ریحانه ی عزیزم
مثل هیچکس
14 شهریور 92 12:59
چشمتون روشن خانمی ایشالا همیشه باخبرای خوب سورپرایز بشید .پس برید حسابی خوش بگذرونیدحالا سوغاتی ها را بچسبید که دیدن داره . براتون ارزو میکنم همیشه شاد وخندون باشید وغم هیچ کجای دلتون لونه نکنه .


ایشالله ممنوووووووون
متین
15 شهریور 92 22:42
سلام شیرین جونم
به سلامتی عزیزم چشمت رو شن
خییییییییییییییییلی خوشحالم که عزیز اتو میبینی
ببخشید چند روزه درگیر عروسی پسر عمم هستم وقت نکردم بهت نه سر بزنم نه اس ام اس بدم
ساینا جون الان خیلی کیف میکنه که پسر عموش اومده
ببوسش


عززززیزم ایشالله همیشه شاد باشین و در گیر مراسمای شادی
متین
15 شهریور 92 22:44
ازشون عکس بذار ببینیم این کسرا گلی رو
البته وبلاگشو دیدم
ولی با ساینا جون دو تایی ازشون عکس بنداز


حتما حالا اگه شد میبریمشون آتلیه یه عکس دوتایی درست حسابی ازشون میگیریم
خاله ریحانه
16 شهریور 92 11:26
ممنونم به ما سرزدید. ساینا جون رو از طرف من ببوسید


♥ نیم وجبی ♥
16 شهریور 92 20:19
چشم و دلت روشن شیرین جون


ممنووووووووووونم نیکو جوون
مریم
16 شهریور 92 22:52
چشم تون روشن
ایشالله همیشه با خبرهایه خوب سورپرایز شید


مرسی مریم جون
مامان نورا
18 شهریور 92 0:49
ممنون از اینکه بهمون سر زدی الهی که این دوتا فرشته رو خدا حفظشون کنه شما هم همیشه با خبرای شاد شاد روبرو بشین چشماتون روشن

مرسی مامانی ایشااااااااااااااااالله
الهام مامان تیانا
18 شهریور 92 8:08
عزیزم چشم ودلت روشن بسلامتی.
بهتون خوش بگذره.سلامشون رو برسون


مرسی الهام جووون بزرگیت عزیزم
مریم
18 شهریور 92 16:11
وای من تجربشو دارم

خیلی هیجان انگیزه........


اره خییییییییییییییییییییلی
مریم
20 شهریور 92 18:12
مرسی که همیشه به ما سرمیزنین وبانظرهایه قشنگ تون خوشحال میکنین


قرررربونت برم دوست جونی خودم
مامان امیر مهدی(سوده)
21 شهریور 92 23:43
چشمت روشن عزیزمممم






مررررسی سوده جووون
مامان امیر مهدی(سوده)
21 شهریور 92 23:45
خدا مرگم بده شکلک اشتباه گذاشتم تو کامنت قبلی لطفا درستش کن مگه امیر مهدی حواس میذاره



عززززززززززززززززیزم قربونت برم باشه حتما