سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

روزت مبارک بهترینم

1392/6/16 11:56
نویسنده : مامانی
913 بازدید
اشتراک گذاری

       

  توراGifs Animés double coeur 1 دخترGifs Animés double coeur 1 می‌نامند .



  مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است… 



   دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند..



   و نه با اشک و افسون..



   اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد..

 

   تو نه ضعیفی و نه ناتوان، 



  چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد. 



   اشک ریختن قدرت تو نیست، قدرت روح توست ...

  یکی یه دونه ی مامان روزت مبارک عشقم برات بهترینها رو میخوام بهترینمGifs Animés love amour 6

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

اسماءღمامانه فسقلღ
18 شهریور 92 0:44
ای جونم


الهام مامان تیانا
18 شهریور 92 8:05
دختر عزیزم روزت مبارک
همیشه برقرار باشی


ممنونم خاله جونی ایشالله در کنار شما
مریم
18 شهریور 92 15:50
سلام عزیزم با تاخیر روزت مبارک ساینا جونم

شرمنده نی نی بلاگ باز نمیشد....


ممنووووووووووونم خاله مریم مهربووووونم
خاله ریحانه
18 شهریور 92 16:18



اب نبات
19 شهریور 92 17:36
سلام بهترررررررررررررینم چطوری خوبی؟دخملی نازت خوبه؟با کلی تاخیر روز دخملی ناززززززززززززززنینت مبارکعزیزم برو خصوصی


سلام دوست جووووونیِ خودم مرسی خداروشکرخوبیم.. ممنون عقشم
مریم
19 شهریور 92 19:34
روزدخترمبارم
دختر کوچولویه دوست داشتنی
من اپم دوست داشتید بهمون سربزنید


مرسی مریم جوووونروزتوهم مبارک باشه خانوووووم
متین
20 شهریور 92 15:50
سلام شیرین جونم
ببخشید این روزا خیییییییییلی درگیر بودم نتونستم روز دخمل نازمو بهش تبریک بگم
روزش با تا خیر مبارک
ایشالا روز مادر رو بهش تبریک بگیم
عزیز دلم خوشمل خاله میبوسمت

مررررررررررررسی متین جون تو همیشه به ما لطف داری قربونت برم

متین
20 شهریور 92 15:53
شیرین جون باور کن این کامنت اخریت فقط به دستم رسید نمیدونم ایرادش چیه اصلا کامنتت رو نگرفتم ولی اس ام اس زیباتو دیدم مرسی خانمی
متین
22 شهریور 92 19:36
سلام شیرین جون نیستی؟
♥ نیم وجبی ♥
23 شهریور 92 0:59
سایناجونم روزت با تاخیر البته مبارک باشه عروسک ما آپیم
متین
23 شهریور 92 11:51
سلام شیرین جون گفتی ساینا مریضه عزیزم چرا؟
خدا بد نده ایشالا زود خوب بشه زود بیا خبر بده نگرانش شدم
ببوسش
فربد منم مریضه دو روزه سرما خورده


آره عزیزم الان خداروشکر بهتره..ایشالله پسرمونم زود زود خوب شه.. سر فرصت میام پیشت
مریم
24 شهریور 92 17:01
ای جووووونم. چه عسله این دختر کوچولوی اتفاقا همشهری ما. ببوسینش حسابی


سلاااااااااااام چه خوب کردی بهمون سر زدی آآآآآآآآآآآآخ جوووون همشهری ایشالله بیشتر باهاتون آشنا شم و همدیگه رو ببینیم
مریم
26 شهریور 92 11:36
سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟
ساینا جونم خوبه؟؟؟؟؟

نیستی این روزها؟؟؟؟؟؟؟؟ کم پیدایی....


زیر سایه ی پر محبت شمام مریم جووون
مریم
27 شهریور 92 12:25
سلام عزییییییییییییییییییییزانم


شیرین جون پس کجایییییییییید؟

دلم براتون تنگ شده نه خودت آپ میکنی نه به ما سر میزنی..


سلام عزیزززززززززززززززم خوبی ؟ مرسی که احوالپرسمونی..
10 روزی میشه ساینا مریض شده خیلی کلافه است بهم فرصت هیچ کاری نمیده.. بخشید نگرانت کردم خیلی زود میام پیشتون قربونت برم
مریم
27 شهریور 92 12:26



مامان پسته
30 شهریور 92 16:11
عزیزمممممم روز گذشته اش مبارک


آآآآآآآآآآآخ جووون ببین کی اومده
متین
30 شهریور 92 22:01
سلام شیرین جون
خوبی؟
تولد خوش گذشت ؟
قرار شد پستو بذاری کف کردم از بس بیام و برم
کجایی پس؟
ساینا جون بهتره؟
ببوسش زود زود بیا پست جدید بذار


سلام عزیزم جات خالی ..والا خیلی عکس نگرفتیم.. حالا میام میگم ولی چندتا گرفتیم میزارم.اره خداروشکر بهتره
متین
30 شهریور 92 22:02
فیس بوکم چند بار اومدم ولی نبودی
منم چند روزیه اقا فرید مریضه شدید
درگیر اونم


آره نبودم.. ایشالله از این به بعد هستم متین جوووون
متین
7 مهر 92 10:40
کو پس؟
پستت؟
گفتی هستم؟

آره ببخشید تورو خدا... تازه من که دستم بند بود بقیه ام عکس نگرفتن چندتا بیشتر ندارم عکس
خاله ریحانه
7 مهر 92 13:57
چرا به روز نمی کنید مامانی ساینا جون؟
منتظر عکسهای جدید از ساینا جون هستم


اووووومدم خاله ریحانه ی عززززیزم
متین
10 مهر 92 15:03
شیرین جون کجایی خانمی؟
خبری ازت نیست ؟
اپم


ببخشید متین جون به خدا این مدت وقت نشد یه اس ام اس بهت بدم به خدا شرمنده.. میاااام پیشت
مامان اینده یه فسقلی
11 مهر 92 0:03


دلتنگتممممممم


مننننننننننننننننننننننننننننننننم
مریم
11 مهر 92 10:12



مریم
12 مهر 92 14:03
سلام خوبی؟؟



شیرین جون دلم خیلی خیلی برای شما و ساینا تنگ شده بود. نمیدونم چه مشکلیه که وبهای نی نی وبلاگ واس من باز نمیشه به خاطر همین دیر به دیر سر میزنم....



شرمندم باور کن...



چرا آپ نکردی پس؟


عزززززیزم مرسی مریم جون دشمنت شررررررررمنده گلم..منم دلم تنگت شده حسابی..

باز برگشتم از این به بعد زودتر آپ میکنم عزیزم