سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

تا تا تی تی

1392/7/21 17:12
نویسنده : مامانی
752 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         totalgifs.com babys gif gif baby010.gif

یکی یک دونه ی خونه ی ما هرچی تو دندون در آوردن و حرف زدن زرنگُ فعالِ .. اما به جاااش تو راه رفتن بسیار تا بسیااااار تنبلِ.. دلش میخواد (میخواد درست نوشتم به دلیل اندکی ترس از سودابهنیشخند) اماااا تنبلیش میکنه و حوصلش نمیزاره!!!

خلاصه چند ماهی میشه با کمک و گرفتن در و دیوار راه میره اماالان دوهفته ست که میتونه بدون کمک راه بره یا به قول خودش تا تا تی تی کنه...

بالاخره تو سن 1سال و سه ماهگی راه افتادی خسته نباااااشی مامانینیشخند

الانِ که دیگه مکافاتی دارییییم ..،مگه میشینه؟؟؟؟

باید کلی التماسش کنیم و باهزار دوز وکلک دودقیقه بشونیمش..!!!

خداروشکر حالا که راه افتادی راحت تر سرگرم میشی.الان دیگه اینقدر حرفه ای شدی که میتونی دور ستون دور بزنی یا برگردی و اینجور کارا ..چشمک

الهی من فدای پاهات شم کُپُلی مامانبغل

البته جا داره از اونی که کفش سوت سوتی ساخته از صمیم قلللللب تشکر کنم که تنهاااا دلیل راه رفتنت شدنیشخند

از روز تولدت تا به الان ما چند مدل کفش برات خریدیم اما هیچکدوم دوست نداشتی جز همین کفش سوت سوتی (چقدرم مقرون به صرفه استنیشخند)

ایشالله همیشه تو تو راه درست قدم بزاری و هر روز پیشرفتت رو ببینم عروسکمSmiley bisous 273

اینم مجموعه کفشهای ساینا که هیچکدومُ دو بارهم پاش نکرده جز اون سوت سوتیِ!

بعد جالب اینجاست که پاهات مثل من دُرشته.. الان سایز کفشت25..

دیروز کفش نی نی همسایه رو نگاه کردم با اینکه سه ماه از ساینا بزرگتره اما سایز کفشش21 بود!!!

ساینا

اینم همون کفشی که ما شدیدا بهش مدبووووونیم

ساینا

راستی دخترمون چهار تا دندون دیگه هم در آورده!!! بچمون خیلی عجله داره خب ..

یعنی تا الان 16 تا دندون در آوردهتعجب به همین دلیل یکی از دغدغه های فکری بنده شده محافظت از دندونهای  خوشکل ساینا..

از همون 6 ماهگی که اولین دندونش در اومد براش یه مسواک خریدم که تقریبا بیشتر شبها براش میزدم خودشم خیلی دوست داره و بیشتر اوقات همکاری میکنه..

اما الان که دندوناش بیشتر شده یه کم کارم سخت تر شده  وباید کلی سرگرمش کنم تا بزاره سر سری براش مسواک بزنم..

ایشالله کم کم عادت کنه

اینم اولین مسواک ساینا

ساینا 

ایشالله هیچوقت دندونات خراب نشه نفسم 

 

  

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مهسا
21 مهر 92 18:10
سلام عزیزم
نازی..چقدر کفش...چقدر هم نارن.
واای من خیلی دوست دارم.
راستی مامان ساینا خیلی با احساس می نویسیمامان مهربون.


سلااااام..مرسی مهسا جوووون لطف دار عزیزم من زیاد سخت نمیگیرم هرچی به ذهنم برسه مینویسم
مامان ساینا
21 مهر 92 19:03
مبارک خاله جونم انشاالله همیشه ثابت قدم باشی عشقم ماشاالله چشم نخوری عزیز خالههههههههههه


ایشالله.ممنون برای دعای قشنگ سحر جوون
پریسا مامان کیان
21 مهر 92 19:33
وااای چقدر کفش خوشگل. من که خیلی واسه کارای کیان عجله نمیکنم. منم از حالا تو فکرم که چه جوری باید مواظب دندونای فسقلیم باشم. خوش به حال نی نیامون


اره واقعا من خیلی عجولم..
خوش بهحال کیان جووونم که مامان پریسا رو داره غم نداره
مامان الی
22 مهر 92 1:54
وای نازی عسلی من

خوب دیگه ساینا جونم داره بزرگ میشه

کم کم باید به فکر کفش سیندرلا

هم بیفتی مامان مهربون

الهی عروسیش عزیزم


عززززززیزم مرسی الی جونم اگه سایزش گیر بیاد اونزمان