سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

مـــــــــــــاه

1392/7/23 12:38
نویسنده : مامانی
930 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               

            ماه در میادکه چـــــــــــــــــــی بشه                 میخاد عزیز کـــــــــــــــــــــــی بشه

ماه در میاد فقط و فقط به خاطر ساینا!!!!!!!!! میِــــــــخواد عزیز ساینا بشه

چرا؟؟؟

ساینای من از لحظه ای که چشم باز میکنه تا لحظه ای که چشم میبنده یـــــــــــــــــــه ریز میگه

ماه کو؟؟

ماه اَفت!!!

ماه نیس!!!!

مااااااااااااااااااااااه(مثلا صداش میکنه...

ماه ایاااااا...(بیا)

خلاصه حکایتی شده بس بی نظیر..

همین که پامون از خونه میزاریم بیرون چشم به آسمون میدوزه تا برمیگردیم خونه..

از خوابم که پا میشه اولین کلمه میگه ماااه..

گریه هم که میشه فقــــــــــــــــــــــط و فقط با دیدن ماه ساکت میشه..

حالا خدا نکنه که شبا ماه نباشه اونوقته که همچین میــــــــــگه مــــــــــــــــــــــــــــــــاه ایــــــــــــا(بیا) که آدم دلش آتیش میگیره..

فکر کنم الان ماهشو بیشتر از من دوست داره اگه بهش بگن ماه یا مامانت یا حتی مَ مَ ؟؟میگه مــــــــاه

الهی من دورت بگردم خوشکلم که اینجور شیفته ی ماه شدی ..

چند شب پیشا ماه نبود داشتی نگاه ستاره ها میکردی خیلی برات عجیب بودن فکر کنم اونارو هم دوست داری اما نه اندازه ی ماهت

تو هم مــــــــــاهِ من همه ی زندگیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پریسا مامان کیان
23 مهر 92 18:38
شاید دخترمون قراره منجم بشه مامان شیرین. از من به تو نصیحت نذاری فیزیک بخونه هااااااااااا

خودت که ماهتری ساینا جون.



اره شاید.. من خودمــــــــــم عاشق نجومم.ایشالله ساینا منجم شه
مریم
23 مهر 92 19:28
عاشق این شعرم که نوشتی...

ماه در بیاد که.....

همش دارم تو خونه میخونمش...
کی بشه واس نی نیم بخونمش


اره دقیقا منم یه مدته همش میخونمش
ایشالله خیلی زود نی نی میاد براش میخونی
مریم
23 مهر 92 19:32
ساینا عزیز دلم تو خودت ماهی...

ی نگاه تو آینه بنداز...خاله جون تو از ماه هم خوشگلتری عزیزم


مــــــــرسی خاله مریم مهربونم
مهسا
24 مهر 92 0:02
نازی
ساینا جون فیزیک دوست داره
عزیزم ارادت دارم اساسی

اره ظاهرا عاشق فیزیکه
♥ نیم وجبی ♥
24 مهر 92 13:04
عزیییییییییزم
خودت ماهی عسلم ای جاان


مرسی خــــــاله نیکو جونم
اسماء ♥مامانِ فسقل♥
24 مهر 92 23:05
خودت ماهی ساینا جونه من...


مرررررسی خاله جوووونیم
مامان ساینا
28 مهر 92 21:26
عشقم تو خودت ماهی گلم ول کن این ماه گنده رو عزیزم اما چقدر قشنگ اولین بار می شنوم یه همچین چیزی چقدر دنیای قشنگیه دنیای بچه ها


اره اینقدر با عشق هاه صدا میکنه اصلا یه دید متفاوت بهش داره
فک کنم آحرش نجوم بخونه این بچه
عمه هانیا
28 مهر 92 23:53
جونم ماه گفتن نانا جونم
سمیرا
16 آذر 92 1:18
سلام وای ساینا خانم چقدر نازن