سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

رسیدن به خیر ماهان کوچولو

1392/7/23 19:24
نویسنده : مامانی
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

     

امروز یه روز خاصــــــــــــــــــــــــــــــــــه خیلی خاص

امروز یه فرشته پاشو به این دنیا گذاشته که من خـــــــــــــــــــــــــــتیلی منتظرش بودم

خداروشکر به سلامتی به دنیا اومد و هم خودش خوبه هم مامانش...

منظورم ماهان کوچولوست(نی نی عمو حمید و خاله معصومه ،همون بلوط کوچولو خودمون)

الهی فداش شم ندیده عاشقشم..

حیف که شیرازن و من خیلی دلم میخاد هرچه زود تر ببینمش

ففرشته کوچولو زمینی شدنت مبارک عزیزم 

ایشاالله صحیح و سلامت زیر سایه مامان بابای ماهت 120 سال زندگی کنی و زندگیت پر باشه از روزای خوب و شاد

خیلی دووووووستت داریم

پسندها (1)

نظرات (14)

اسماء ♥مامانِ فسقل♥
26 مهر 92 22:19
شیرین جون اسم منو تو لیست دوستات میشه عوض کنی؟
به اسمم نباشه؟


باشه عزیزم
متین
29 مهر 92 18:04
شیرین جون سلام عزیزم
خیلی من بد شانسم
چرا از بین این همه دوست باید کامنتای شما بپره؟
نمی دونم علتش چیه؟



واقعا برا منم جای سواله ؟؟؟ اخه چیکار کنم پاک نشن؟ چرا اینجوریه خب؟؟؟
متین
29 مهر 92 18:06
تولد بلوط کوچو ل موچول هم مبارکه
ایشالا 120 ساله بشه
ساینای خوشکل منو ببوس
قربونش بشم که تا دیر وقت بیداره تا لنگ ظهر میخوابه جو جه من


مرسی متین جونم خیلی لطف داری مهربونم
کشته ما رو با این ساعت خوابش
خاله متین
30 مهر 92 14:30
شیرین جونم اینم وب خواهر زادمه اگه لطف کنی لینکش کنی
امیدوارم اونجا نطراتت نپرن


اره متین جون خیلی وقته لینکش کردم حتما میام بهش سر میزنم
مریم
1 آبان 92 11:14
سلام عزیزم..

عید غدیر مبارررررررررررررررک


مرسی مریم جووونم
نازنين
1 آبان 92 17:35
مهربونا عيدتون مبارررررررك


مامان سونیا
1 آبان 92 19:02
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
مامانی کسرا
3 آبان 92 22:57
شیرین جان من یه وقتایی از شکلکایی که میذاری واسه ساینا کپی میکنم تو وبلاگ کسرا گفتم بهت
بگم راضی باشی


عززززیزم
مال من که نیستن من فقط تو چین میکنم.. راحت باش من راضی
مهسا
4 آبان 92 22:04
عزیزم
نیستی ! ناپیدایی!!
امیدوارم هرجا هستی شاد باشی.


مرسی مهسا جونم هستم منتها این وروجک فرصت نفس کشیدنم نمیده میشه یک ثانیه ازش غافل شد.. میام پیشت .. خیلی زود
الهام مامان تیانا
10 آبان 92 18:31
عزیزم قدمش مبارک
بسلامتی ایشالله


مرسی عزیزم
الهام مامان تیانا
10 آبان 92 18:34
سلام شیرین جون خوبی ؟
دختر تپلی من خوبه؟
وای که انقده گرفتارم نمیرسم بهتون سر بزنم .دلم یه ذره شده بود واستون
تیانا همش مریضه و نمیذاره
میبوسمتون


سلام الهام جونـــــــــــــــم خوبی دوست خوبم؟؟؟ معلومه کجایی؟؟ الهی بمیرم خوبه تیانا جونم؟ الان میام پیشت ببینم چی شده
پریسا مامان کیان
11 آبان 92 0:03
سلام شیرین جون.خوبی. ساینا جونم خوبه.کجایی دوباره نیستی خانومی.انشالله سالم و شاد باشید


مرسی پریسا جون خوبیم خداروشکر درگیر روزمرگی هامونیم
خاله ریحانه
11 آبان 92 13:37
تبریک میگم مامانی ساینا جون
بووووووووووووووووس


مرسی خاله ریحانه ی عزیزم
مریم
17 آبان 92 17:15
سلام دیگه افتخار نمیدین پیش ما بیاید......................... نکنه قهر کردین با هامون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظرحضور گرمتون هستم