سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

آتلیــــــــــــــــه

1392/8/12 12:15
نویسنده : مامانی
1,913 بازدید
اشتراک گذاری

                  

یک سلام پرُ پیمون به ساینا جونم و همه ی دوستای عزیزتر از جون نی نی وبلاگیم

خوبین؟خوشین؟

خداروشکر ما هم خوب خوبیم

از اونجایی که دوست ندارم بعد ها وقتی ساینا این وب رو میخونه براش خسته کننده شه برا همین زیاد روزمرگی ها رو ثبت نمیکنم...

اماامروز چندتا عکس جدید خوشکل موشکل دارم که اومدم بزارمو برم!

خیلی وقت پیشا وقتی که ساینا 10 ماهش بود ما به یه جشن عروسی دعوت شدیم (عروسی مژگان جون)

اونروز مامانی ِ خود شیفته تصمیم گرفت که با سایناو بابایی برن آتلیه عکس بندازن...

اما چون تا اون روز ساینا رو نبرده بودیم آتلیه نمیدونستیم چیکار میکنه و آیا همکاری میکنه یا نه؟؟؟!!!!

دل به دریا زدیم طبق معمول رفتیم آتلیه پانیذ...

ساینا همین که وارد شدیم محکم مامانیُ چسبید و تا میزاشتمش رو زمین کلی کریه میکرد 

به همین دلیل کلا نتونستیم عکس تکی ازش بندازیم و نتیجه کار شد سه تا عکس سه تایی...

 

ساینا

Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12

ساینا

Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12

 ساینا

Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12

روزی که رفتیم این عکسا رو تایید کنیم دقیقا 11 ماهت بود .. اونروز همش نشون میدادی و میخواستی بری تو سالن عکاسی اتلیه !!!!

ماهم دیدیم که خیلی اصرار داری تصمیم گرفتیم بازم ازت عکس بندازیم تا کم کم بیشتر با این محیط آشنا شی و نترسی ...

اون روز برعکس دفعه قبل خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوب بودی و کاملا همکاری کردی واقعا عالی بود فقط حیف که لباس مناسب همراهمون نبود تا بیشتر ازت عکس بندازیم!!

نتیجه ابن دفعه شد این3تا عکس خوشکـــــــــــــــــــل:

ساینا

Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12

ساینا

Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12Gifs Animés divider coeur 12

ساینا

    الهی مامانی فدات شه که اینقدر خوش عکسی خوشکل من

پسندها (2)

نظرات (14)

مهسا
12 آبان 92 13:28
عزیزم خیلی وقت بود نبودی. عوضش با دست پر اومدیوای چقدر عکسهای محشری شدن. مامانی خوشگل..دختر خوشگل
اگه اونجا بودم ساینا جون رو محکم بغل می کردمبوس می کردم. یه لحظه که اونور نگاه می کردی، گاز هم می گرفتم.


نیاز نبود مخفیانه گازش بگیری این موضوع برام کاملا عادیه عزیزم
مرسی مهسا جونم که همیشه بهمون سرمیزنی و نظرای خوشمل میزاری
پریسا مامان کیان
12 آبان 92 17:01
به به رسیدن به خیر مامان شیرین. چشمون سیاهی رفت بس که اومدیم وبلاگ رو باز کردیم و خوندیم رسیدن به خیر ماهان کوچولو

خدا رو شکر که خوبید و سلامت. همین کافیه.
چه عکسای قشنگی. جالب اینکه نی نی وبلاگ حذفشون نکرده عکسای تو رو. دیده خوشگلن پارتی بازی کرده.
دوستتون داریم.بوس

عزیــــــــــــــزم ببخشید دیر اومدم آخه ساینا خیلی شیطون شده فرصت نمید
نه خانوم پارتی بازی نکره من از یه سنتر دیگه آپلودکردم که نتونه پاک کنه
ماهم خیلی دوستتــــــــون داریم مادر پسر مهربون وعزیز

عمه هانیا
12 آبان 92 22:25
جونم جگرووووووووووها
خوردنی من ساینا خیلی جیگلیییی


مرسی عمه هانیه مهربـــــــــــــــون
مامان الی
13 آبان 92 13:49
وای عزیزم عالین

من که خیلی خوشم اومد الهی

سه تایی هاتون پر از شادی باشه گلم




ممنووووووونم الی جون ممنون یرا دعای قشنگ
زهرا مامان ایلیا(شیسین تر از عسل)
13 آبان 92 16:29
چه عکسای شیک و قشنگیآفرین به این همه سلیقه تو انتخاب رنگ و دکر ولباس و...عالیی بود عالی عالی کلی انرژی گرفتم




مرسی زهرا جونم لطف داری عزیزم نظرات قشنگ شماهم به من کلی انرژی میده[بوسه]
متین
13 آبان 92 21:33
سلام شیرین جون
خوبی عزیزم
ماشالا ماشالا مثل همیشه خوشکل و ناز
خییییییییییییییییییییییییییییلی خوشکلی مامان شیرین حالا خوشکلتر هم شدی
ساینا گوگولی هم خوردنیه


خاله متین مرسی از این همه محبت و کامنت های خووووشکلت چشای خوشکلت ناز میبینه ماشالله به خودت خانوم خوشکله
متین
13 آبان 92 21:35
ببخشید شیرین جونم از اینکه دیر جوابتو دادم
مسافرت بودیم رفتیم دو سه روزی مشهد
امروز اومدیم
کلی برات دعا کردم خیلی به یادت بودم


ای جوووون زیارتا قبول متین جون..مرسی مه به یادم بودی عژیژ دلم.. اینقدر دلم هوای مشهد کرده که نپرس..
مریم
17 آبان 92 17:13
خلی عالی شدین........ یه خانواده سه نفر خوشگل همیشه به عروسی خانمی
الهام مامان تیانا
19 آبان 92 16:33
وای وای حسابی چشم ودلم روشن شد مبارکه چه ناز شدین. دلتنگیم کامل برطرف شد میبوسم این تپلی رو
مامانی غزل جون
23 آبان 92 19:32
سلام نی نی نازم چه نازززززززززززززی داری شما دوست داری با غزلک من دوست بشی؟ منتظرت هستم عزیزم
خاله ریحانه
2 آذر 92 12:49
وای خدا جون چقدر ناز بخصوص دومین عکس که مامانی و دخملی با هم اند علیه خیلی حس قشنگی داره. امیدوارم مامانی و بابایی و ساینا جون همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشن
مامان ساینا
10 آذر 92 19:31
اییییییییییی جووووونم چقدر کوچولو بوده ناز نازیییی خاله قربونش برم مامان شیرینم خیلی خوشگله مثل همیشه خوش به حال بابای شده
الهه(مامان یاسان)
7 دی 92 15:10
سلام مامانی خوشگل پس بگو چرا گل دخترت انقدر نازه چون مامانیش ماشاالله هزار ماشاالله نازه خانمی چه عجب مدیر محترم عکست رو حذف نکرده انگاری سر وب من نشسته تا عکس میزارم پشت سرم حذفش کرده
ماندانا
26 دی 92 11:36
سلام وبلاگ قشنگیه لطفا به وبلاگ منم سری بزنید نظر یادتون نره