سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

روز مادر مبارک

1391/2/24 20:40
نویسنده : مامانی
177 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام نازگل مامانی،خوبی عشقم؟ اینروزا خیلی شیطونتر شدی مدام در حال ورجه وورجه کردنی.قربونت برم مادری،یه کم آروم بگیر بزار شبا مامانی بخوابه فدات شم

میدونی امروز چه روزیه؟ بله روز مادره

اینقدر خوشحالم که حد نداره. آخه من به میمنت وجود شما امسال مادر شدم ولی از سال آینده که این روز کنارمی بیشتر از اینروز لذت میبرم مامانم.

اما الان میخوام به مامانه خودم این روز رو تبریک بگم که 1دنیا دوسش دارم.. مامانی جونم روزت مبارک وبابت تمام محبتات و تمام کاراییکه برام کردی نکردی ازت ممنونم از طرف شیدا جونی و بابایی هم بهت تبریک میگم ودوستتتتتت دارم

بعداز اونم این روز روزو به مامان بابایی تبریک میگم ازش 1دنیا تشکر میکنم به خاطر تمام زحمتها و محبتاش.

مامانا دوستون داریم

بعد از همه ی این حرفا نوبت باباییه که ازش تشکر کنم بابت گلای خوشکلش و کتابی که بهم کادو داده..بابایی عااااشقتم دوستت دارم نفسمیزندگیمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)