سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

دوچرخه ی کسرا

1392/5/14 18:19
نویسنده : مامانی
886 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         

یه مدتی میشد تو فکر بودم برا ساینا یه دوچرخه بخرم تا پارکی جایی میریم مجبور نباشم مدام بغلش کنم  و اونم بیشتر لذت ببره و بازی کنه

اما نگران بودم براش بخرم و سوار نشه دقیقا مثل کالسکه و روروئک و خیلی چیزا که بدون استفاده موندن

برا همین دودل بودم بخرم یا نخرم که یهوووووووووو یادم اومد که آره کسرا یدونه داره پس اول امتحان کنم بعد بخرم اما رو م نمیشد به مامان سودابه جون بگم و دوچرخه رو قرض بگیرم اما یه روز دل به دریا زدیمو گفتیم و ایشونم لطف کردن اماده کردن و رفتیم آوردیم

اما فرداش کلی ناراحت بودم که چرا قبلش با سودابه جون هماهنگ نکردم و از اونجایی که یه مدت تو یاهو off بودن به عم حامد گفتم وعمو حامدم گفت که چه حرفیه قابل ساینا رو نداره و ماهم با پررویی از خدا خواستیم(همه ی اینا رو گفتم تا اینجا از سودابه جون معذرت خواهی کنم..سودابه جون ببخشید ما اینقدر پررو  بی ملاحظظه ایم)

خلاصه از اونروز که دوچرخه رو آوردیم ساینا روزش رو با اون شروع میکنه و شبش رو تموم..

خیلی خوشش اومده دیروز رفتیم پارک مادر تمام اون 3ساعتی که پارک بود تو دوچرخه اینور و اونور رفت و ماهم نفسی کشیدیم

خدا خیر بده تمام دست اندر کاران رو

اینم ساینا و دوچرخه یکسرا

    ساینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:37
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
مامان ساینا
14 مرداد 92 18:58
چه خوب منم بخرم مبارکش باشه


آره خیلی خوبه
متین
14 مرداد 92 19:06
سلام عزیز دلم
مرسی که اینقدلطف داری به فربد سر میزنی
ناناس خاله چطوره ؟
چه ماشالا عوض شده قربونت برم
ببوسش این جیگر طلا رو


مرسی خاله جونم که میای پیشمون مرسی از محبتت
متین
14 مرداد 92 19:12
کار خوبی کردی براش نخریدی
من خیلی اشتباه کردم تمام چیزایی که واسش خریدیم استفاده نکرد
نه صندلی ماشین نه کالسکه
بچه ها زود از وسایلشون خسته میشن
دوچرخه هم براش خدیدیم فقط 2 روز عزیز بود
تازه با این خونه های کوچولو جایی برای گذاشتنش نیست
مبارکت باشه عزیز دلم ایشالا به خوبی استفاده کنی


آره متین جون دقیقا مشکل اساسی خونه ی کوچیکه..

♥ نیم وجبی ♥
14 مرداد 92 20:11
قربونت برم عروسک که انقده دوچرخه دوس دارییییی
حالشو ببرید و حسابی نفس بکشید


مررررررررررسی خاله نیکو
مامانی کسرا
15 مرداد 92 1:35
این چه متنیه نوشتی الان هر کی ندونه فک میکنه این سودابه چه دیو دوسر خسیسه که ملت با ترس و لرز ،تازه وقتی نیست بایدبرن وسایلی که بچه اش دیگه استفاده نمیکنه رو بردارن!!!!!!!!!!!!!!!!


ما رو باش با کیا میخواستیم بریم ترکیه!؟


یه خبر نسبتا بد


تا الان که ساعت 11 شبه هر آنچه پرواز از سوئد به استانبول و آنتالیا و


گوشه وکنار و زیر و بالای ترکیه


بود رو چک کردیم بلیط رفت هست اما بلیط برگشت نیست!!!!!


فک کن همه از ایران که دارن میان هیچی ،تمام این سوئیا هم که عشق استانبولن دارن برمیگردن دیگه تابستون تموم شد!


خلاصه این نقشه مون هم رفت تو دیوار حالا چرا نسبتا بد؟!


چون ما واسه 20 اسفند برنامه ریزی کردیم


ما میایم ترکیه شما هم از ایران میاین یه هفته میمونیم


بعد با هم میریم ایران ما دو هفته میمونیم و برمیگردیم سوئد


خوبه نه؟


حالا این متن رو عوضش کن.


خوبه من همه اسباب بازیا کسرا رو بخشیدم موسسه یوسف کویر وگرنه تو دیگه چی مینوشتی!!!!


حامد میگه چرا اینقدر تند!


میگم مگه تنده؟


حالا تند بود؟!!!!









از نظر من تند نبود ولی خداییش از شوخی گذشته ناراحت بودم که قبلش باهاتون هماهنگ نکردم بعد مامانمم کلی دعوا کرد که چرا هماهنگ نکردی دیگه واقعا مطمئن شدم کار زشتی کردم


وگرنه منظور بدی نداشتم ما به شما ارادت خاصی داریم سودابه جون همیشه به ما لطف داری
با پیشنهادت موافقم فقط زمستون نمیشه رفت ترکیه چون سرده و برا گردش خوب نیست..
درضمن برا تنبیهت که بد تند نباشی دیکه متن رو دست نخورده گذاشتم:p:x:x


اسماء ღمامانه فسقل ღ
16 مرداد 92 1:21
مامان شیرین الان که فهمیدی فسقلی دوچرخه دوست داره وقتشه بخری واسش هاااا

نه دیگه چه کاریه همین هست تا کسرا میاد قرض میگیریم