سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

دیدار نی نی وبلاگی

1392/5/15 18:40
نویسنده : مامانی
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                           totalgifs.com bonecos-massa gif gif 044.gif

یه مدتی میشد که به خودم میگفتم ما که این همه پارک میریم چرا تو این شهر کوچیک رونیا کوچولو رو نمیبینم

تا اینکه دیروز چون بابایی جلسه داشت و تا 9 شب خونه نمیومد تنهایی بردمت پارک نشاط خیلی اتفاقی وقتی داشتم برمیگشتم دیدمشون

عززززززیزم وقتی دیدمش کلی ذووووق کردم اینقدر شوکه شدم که چند دقیقه نگاش کردم تا مطمئن شم خودشه

با کمال پررویی موقع شام خوردن مامان بابای مهربونش رفتم جلو و سلام کردم 

ایشالله بزرگتر شن و رابطه ی ما بیشتر شه و این دوتا وروجک هم برا همدیگه دو تا دوست خوب شن یا شایدم مثل دو تا خواهر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

اسماء ღمامانه فسقل ღ
16 مرداد 92 1:20
عزیزم چه دقت داری ماشالله
مامان شايان و پرنيا
16 مرداد 92 9:36
اي جوووووووووونم حق اين ني ني نازه كه اول بشه بخدا


خانمي دخترم تو فستيوال زيباترين كودك ايارني شركت كرده لطفا براي ديدن عكسش به وبلاگم بيا و اگه خوشت اومد بهش راي بده ممنونم


مرسی خاله جون حتما
متین
18 مرداد 92 12:37
خدایا

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک


مامان مهنا
21 مرداد 92 3:36
اخی چ جالب
مامانی کسرا
22 مرداد 92 15:31
چه باحال بچه هامون الکی الکی چه معروف شدن!
خاله ریحانه
24 مرداد 92 10:51
سلام دوست گلم
شرمنده ام که چند وقت سر نزدم. خودمم دلم برای ساینا جون تنگ شده بود. از این به بعد بیشتر میام
ساینا جون رو از طرف من ببوسید

آآآآخ جووووووون دوستت دارم
مریم
24 مرداد 92 17:18
سلام

زیبا می نویسی...
به من سر بزن...


مرسی حتما