سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

خواب

1392/5/26 10:01
نویسنده : مامانی
1,783 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               

من واقعا موندم هر جورحساب میکنم واااااقعا نمیفهمم

آخه مگه میشهびっくりはてな のデコメ絵文字

جریان از این قراره که ما هرجور ساعت خواب ساینا رو تنظیم میکنیم  درست نمیشه درهر صوووورت شب زودتر از 2 امکان نداره بخوابه! ? はてな ビックリマーク かわいい 記号 のデコメ絵文字

آره خلاصه هیچ روشی شدنی نیست که نیست 

چه صبح زود بیدارت کنم ، چه عصر زود بخوابی یا اصلا نخواااابیびっくり のデコメ絵文字هیچ فرقی نداره در هر صورت حداقل 1یا 2خواب میری.

اگه عصر بخوابی که تو ماشین میشه به زور خوابت کرد اگرم که عصر نخوابی توخونه خواب میری..

جالب اینجاست سخت خواب میری ولی اگه 1ربع بخوابی شارژِ شارژ میشی و فوق العاده خواب سبکی داری.

اما گااااااااهی هم میشه بعد از اتمام این پروسه سنگین و بعد 1 ساعت دور دور کردن تو خیابون همین که میخوابونمت سریع چشا رو باز میکنی و شارژِ ِ شاااااارژ ...Big head smiley 052

حالا بیا درستش کنびっくり のデコメ絵文字

دیگه من میمونمو حوضم...Big head smiley 063

اینم نمونه ی بارز 

فکرکن 1:30 خوابیده 2 بیدار شده سرشار از انرژی

حالا من چه گلی به سر بگیرررررم؟؟

   ساینا

   وقتی بیدار میشه همچین ذوق اسباب بازیاش میکنه انگار تا حالا ندیدشونびっくり のデコメ絵文字

عاشق این بازیه..

اول از این شروع میکنه

   ساینا

حالا میریم سراغ توپ..

این دیگه ته تفریحِ ، توپ میندازه من من باید برم بیارم

امکان نداره خودش بیاره!!!!!

انگار من باید سرگرم شم

    ساینا

بعد میره سراغ عروسکا

وظیفه اش اینه همه رو بریزه پایین !!!

    ساینا

بعد با 1 نگاه غرور آفرین تووقع داره تشویقش کنم

    ساینا

اما وقتی عصبانیت منو میبینه باز تصمیم میگیره بزارتشون سر جاش

   ساینا

   در حین بازی شاید 10 بار هم میبرم تاشانس خودمو امتحان کنم

بلکم خواب بره..

اما زهی خیال باطل،نتیجه ای نداره جز بالا رفتن از سر کول بابایی و بیدار کردن اون

اینم حال روز اتاق وقتی ساینا خواب بره

     ساینا

دیگه تا خواب بره جمع کنم و بخوابم معمولا حداقل 3 وگاهی 4 میشه..

                                                                        خدایا شکرررررررررت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین
26 مرداد 92 12:17
خیلی برام جالبه
اخه همین دیشب بود جناب همسرعصبانی شد و به فربد میگفت که کدوم بچه تا حالا بیداره
میبینم شیطون بلای ما هم بیداره و نمی خوابه
الان که این مطلبتو خوندم صداش کردم گفتم :
دیدی عزیزم این فسقلی هم تا 2 نمی خوابه!!!!
والا این خوابش شده معضل زندگی ما
در ضمن خانمی اپ میکنی بی خبر؟
من این پسته کوچولو رو خیلی دوست دارم
من تمام کامنت هامو میام جواب میدم اپ بودی یه کامنت بذار من بیام بفهمم اپی
این خوشمل خاله رو ببوس


آره این کلا از طفولیت شب زنده دار بوده تا الان..
قربونت برم باورت میشه همین دیروز که نظر گذاشتی تمام این مطالب رو هول هولکی گذاشتم و رفتم فرصت نشد بیام خبرت کنم... ناراحت نشوبااااشه؟ ببخشید
عمه هانیا
27 مرداد 92 3:07
ای جونم مث خودم شبا بیخوابه
مریم
28 مرداد 92 1:07
الهی چه عکسایه نازی ازچشمایه کوچولو نازم پر خوابه
اسماء ღمامانه فسقل ღ
28 مرداد 92 10:04
جووووووووووووووووووووووووونم ساینا من فدات شم که مامان شیرین رو اساس حیرون کردی


یعنیییییی اساس هااشکال نداره اسما خانوم نوبت ماهم میشه
مامان الیسا
4 شهریور 92 1:19
الهی ..چه شیطون بلا