سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

هفته 33

1391/2/31 8:45
نویسنده : مامانی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مامانی خوبی عزیز دلم؟ دیروز ٣٠ ١ردیبهشت باز من نوبت دکتر داشتم. کلی ذوق مرگ بودم که صدای قلبتو میشنوم و میبینمت و ازخانم دکتر میخوام فیلم سونو روبهم بدهniniweblog.com

آخه ماه قبل خانم دکتر سرش شلوغ بود نشد فیلمتو بگیرم اما زهی خیال باطل... چون ایندفعه اصلا سونو نکرد،مامانی فقط صدای قلب دخترنازشو شنیدالهی مادر فدای ضربا ن قلبت...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

الان تقریبا آخرای هفته ی٣٣ هستی عشق مامان حسابی بزرگ شدیniniweblog.com

١چیزجالب اینکه سوفی (منشی دکتر )٢تا اسم دختر بهم پیشنهاد داد که به زندگیم نشنیده بودم(روشنا_تی تری)niniweblog.comniniweblog.com

آخه میدونی من خیلی وقته دنبال ١اسم برا شمامیگردم که از همه نظر عالی باشه و از همه کمک میگیرم

دیشب خاله سیما برام١ ساعته ١مانتو دوختکه هم شیک باشه هم راحت و هم خنک،niniweblog.com

آخه شما در حال بزرگ شدنی مانتوهام همه در حال تنگ شدن منم کههر روز دانشگام ووقت وحوصله خرید مانتو نداشتم واقعا به این مانتو نیاز داشتم دستش درد نکنهniniweblog.com

امروزم بابایی همباید بره دکتر گوارش خداکنه مشکلی نداشته باشهniniweblog.com

از همه ی اینا که بگذریم باید اینو بهت بگم که مامانی و بابایی عاشقتن و بی صبرانه منتظر اومدنتniniweblog.comniniweblog.com

خیلی دوستت دارم نفسم عروسکمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)