سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

کدوم یکی؟؟

1391/3/7 8:46
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیجرووو مامان الهی فدات شم الان داری شیطونی میکنی...

به نظرم داری فوتبال بازی میکنی

یهو شکمم از اینور میره اونور و تا اونجایی که میتونی فشار میدی و گاهی خودتو گلوله میکنی الهی مامانی فدات شه گلوله ی منwww.smilehaa.org

چند ماهه ذهنم مشغوله انتخاب اسم قشنگته اما بی نتیجه است از زمانی که ٢ماهه بودی تا الان.. اما حالا چیکار کنم؟

دیگه چیزی تا به دنیا اومدنت نمونده ومن هنوز به نتیجه نرسیدم..

از بابایی هم که کمک میخوام میگه هرچی تو بگی.. میگه فامیلشو منمیزارم اسمشو توخیلی کار قشنگیهاما خیلی ام سخته..

من اوایل میگفتم کیاناحتی اسم وبلاگتم کیانا بود اما بعد پشیمون شدیم ،مونده بودیم که بزاریم شیوا یا شیدا که به رای اکثریت قرار شد بزاریم شیدا که الان اسم وبلاگته..اما الان ١ماهی میشه که نظرم عوض شده!!!!! آخه خیلی تو دلم نیست حتیتمام دوستای دانشگام وخیلی های دیگهمیگن ١اسم جدید تر بزار..

اما من خیلی دنبال ١ اسمم که هم با معنی باشه هم تقریبا جدید و هم تلفظش قشنگ باشه برا افراد مسن خوانواده سخت نباشه و هم در آینده دلیلی برا مسخره کردن شما نباشه..

خلاصه پس از کلی تجسس و بررسی به ٢تا اسم رسیدم که حالا نمیدونمکدوم یکی؟؟؟؟؟

ساینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا نیوشا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته بابایی میگه نیوشا،چون هم به فامیلت(جمشیدی)هم به اسم من(شیرین) میاد.. اما من بین این ٢تا موندم.

عروسکم خودت ١جوری به دلم بنداز کدومشو بیشتر دوست داری

الهی مامانی فدات شه اینا همش به خاطر اینه که خیلی دوستت دارمو خیلی برام مهمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)