سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

تو بغل باباییش خوابید

1391/12/18 13:22
نویسنده : مامانی
398 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                  

                                 امروز دختر بابا برای اولین بار خیلی راحت

                        تو بغل باباییش خواب رفت من که خیلی تعجب کردم!!!

                مامانی تو اشپزخونه مشغول بود وساینا هم با باباییش مشغول بازی بود

     که اومدم دیدم خواب رفته و بابایی خوابوندتش، ساینا خیلی به باباش انس داره مثل تمام

دخترا خیلی باباییه..تازگی باباش که میره بیرون کلی گریه میکنه و بین مامان و بابا ،باباشو انتخاب میکنه

الهی فدات شم بابایی خیلی بهت وابسته شده و دوستت داره و خیلی باهات بازی میکنه فرشته 

کوچولوی من با تو زندگیمون رنگ و بوی دیگه گرفته خدارو شکر داشتن تو 1 نعمته که هر چقدرم خدارو

شکر کنم بازم کمه،  ایشالله همیشه صحیح و سالم باشی واز وجودت لذت ببربم بهترینم

ساینا

                                                                          دوستت داریم گل زندگی 

             

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه مامان سینا
21 اسفند 91 13:45
آفرین به بابایی ساینا که هوای مامانشو داره و کمک حالشه

میگما خودتو خوب راحت کردی و میسپاریش به باباش ناقلا

ساینا جونمم ای ول داره ...میدونه کدوم طرف بیشتر به نفعشه


انشاالله سه تاتون همیشه شاد باشین


بله تازه فهمیدم چیکار کنم
مرسی دوست خوبم شما هم

مامان ساینا
26 اسفند 91 20:17
به به آفرین به بابا ساینا هم خودش دختر خوبیه