سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

لیست برترین های ساینا

1391/12/21 19:01
نویسنده : مامانی
869 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            

با خودم گفتم بزار 1 پست بزارم درباره ی اهنگهای مورد علایق ساینا

این لیست از این قراره:

1-اهنگ شب بخیر گوچولو یا همون گنجیشک لالا که جوجه ی ما باهاش خواب میره خیلی وقتا کنار

گوشش شب تا صبح روشنه و بعضی وقتا خاموشش میکنم سریع چشاشو باز میکنه

2-اهنگ  How You Riminde Meکه خوانندش Avril Lavigne است.. این دومین اهنگ مورد علاقه ی

سایناست که بعد از شب بخیر کوچولو ترجیح میده باهاش بخوابه

3- البوم شادمهر عقیلی(طرفدار) این البوم رو دوست داره تو ماشین گوش بده و هرجا و در هر وضعی

باشه نظرش رو جلب میکنه و گوش میده حتی اگه در حال گریه باشه ساکت میشه به خصوص آهنگ

حالم عوض میشه

4-اهنگ Dimondsکه خوانندشRihannaست اینم خیلی دوست داره به خصوص کلیپش

4-البوم احسان خواجه امیری(عاشقانه ها) که بازم تو ماشین گوش میده و باهاش خواب میره به خصوص

 اهنگ احساس آرامش اما به اندازه شادمهر دوست نداره

بله اینم از اهنگهای مورد علاقه ی دختر خوشکل من

سلیقتم خوبه مادری ،فکر کنم به مامانت رفتینیشخندچشمک

ساینا

                                                    دوستت دارم عروسک دوست داشتنیه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فهیمه مامان سینا
22 اسفند 91 6:53
برترین کوچولوو....برترینها رو انتخاب کردی ها
دوست دارم خوشمل خانوم خوردنی


منم دوستت دارم خاله فهیمه جون
الهام مامان تيانا
22 اسفند 91 14:18
واي الهي قربونت برم قرتي خانوم كه با ريحانا ميپري


بعله خاله الهام همش به خاطر داشتن خاله و عمه قرتی که داره
الهام مامان تيانا
22 اسفند 91 14:19
اتفاقا تيانا هم لالايي گنجشك لالا رو خيلي دوست داره و باهاش ميخوابه و از گهواره دل كنده


چه خوب که تیانا جونم از گهواره دل کنده
الهام مامان تيانا
22 اسفند 91 14:19
قربون موهات بشم كه بلند شده عزيزم .
واسه عيد چه برنامه اي براشون داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله الهام میخام موهاشو چل گیس ببافم
الهام مامان تيانا
22 اسفند 91 14:21
الهي كه بابا و مامان بتونن سر تا پاتو طلا بگبرن طلا خانوم چقدر هم كه بهش مياد موش بخوردت
مامانی کسرا
23 اسفند 91 12:03
چقدر خوب کردی از اون حالت در آوردی وبلاگ ُ که عکساش میذاشتی تو ادامه
اینجوری خیلی بهتر


اره توصیه ها و ایده های تو همیشه سازنده است

مامان موش موشک
27 اسفند 91 13:41
چه قدر خوب شیرین جون که عادتش دادی با لالایی بخوابه رونیا که با هیچی جز شیر نمیخابه چون شیر خودمو میخوره خیلی به من وابسته شده راهکارای مستقل شدن جیگری رو هم به ما یاد بده دوستتون داریم من و رونیا خییییییلییییی زیاد


نخیر دخترماهم فقط باشیر میخابه فقط وقتایی که توماشینه بدون شیرمیخابه
عزیز دلم ماهم خییییییییییییییییلی دوستتون داریم