سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

عید نوروز

1392/4/17 14:06
نویسنده : مامانی
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                       baby-and-umbrella.jpg

درسته خیلی دیر شده اما خب جلو ضرر هر وقت بگیریم منفعته.

قصد دارم این پست های تاریخ گذشته رو مختصر و مفید بنویسم و بیشتر عکس بزارم

هدف به یادگار موندنِ، پس تا یادم نرفتن بنویسم

بله ما 29 اسفند سه تایی رفتیم یاسوج تا سال رو با عمو حمید و خاله معصومه تو شهر قشنگ یاسوج شروع کنیم

12 ساعت تو راه بودیم که نزدیک 10 ساعتشو ساینا کوچولومون خواب بود و اصلا ِ اصلا اذیت نکرد

اولین سال نو ِساینا تو خونه ی عمو حمید در شهر باشت ،استان یاسوج ،کنار عمو حمید و خوانواده ی مهربون و مهمون نوازشون که جمعا 15 نفر (البته ساینا خانوم ) میشدیم تحویل شد

خلاصه ما 14 روز اونجا بودیم خیلی خیییییییییییییییییییییییییییییلی خوش گذشت هر چی بگم کم گفتم 

فکر نکنم دیگه هیچ سفری به این اندازه خوش بگذره آخه ساینا اصلا اذیت نکرد کلا خواب بود یا در حال خوردن..

تقریبا خیلی غریبی نکرد اوایل زیاد بغل کسی نمیرفت اما آخراش بهتر شد مخصوصا با خاله معصومه و عمو حمید..

دقیقا کپی خاله معومه موش میشد و هنوزم میشه و دقیقا کپی عمو حمید زبون در میاورد اما این خداروشکر از سرش رفتنیشخند

راستی خواهرای عمو حمید بهت میگفتن خِمپلیقهقهه توهم خیلی دوست داشتی هرروز کلا با خاله مرضیه کل کل میکردی و احمدرضا رو هم خیلی روست داشتی خاله مینارو هم همینطور شاید چون شبیه مامان زهره بود

بس که از اونجا تعیف کردم تا 4روزآخر بابابزرگ و مامانبزرگ(مامانی)اومدن پیشمون و تو اینقدر ذوق زده شدی که شب خواب نمیرفتی و از تو خواب دست میزدی و پامیشدی تا ببینی هنوز هستن یا رفتن..

هر روز کارمون این بود که ظهر بریم گردش و عصر استراحت و باز شب بریم عروسی ،مگه اینقدر عروسی رفتیم قسمت خوب ماجرا هم اینجا بود که ساینا بیشتر اوقات خواب میرفت..

راستی مراسم خاص خودشونم داشتن با لباسهای محلی خودشون که منم 1 شب پوشیدم 

                                     ساینا

واقعا شهر قشنگی بود امیدواریم باز قسمت شه بریم اما این دفعه برا دیدن نی نی کوچمولوی عمو حمید

راستی نگفتم که نی نی نازشون پسرِ،دلم میخواد زود ببینمش  ایشالله صحیح و سلامت به دنیا بیاد

اونجا شبها سرد بود و روزها گرم

                              اولین شیبی که رسیدیم به عبارتی 4شنبه سوری                            ساینا 

                        اینم تنها عکس سایناو سفرا  هفت سین که من دارم

   آخه عکسها با دوربین خواهر عموحمید گرفته شد و ایشونم رفتن شیراز و من یادم رفت عکسارو بگیرم 

هر وقت بگیرم میزارم

                      ساینا

 

راستی اولین عیدی رو هم از بابای عمو حمید گرفتیو دومی رو از عمو حمید

                   اینقدر عکس خوشکل داری نمیدونم کدومو بزارم

                  ساینا

 

                     

                    ساینا

 

                                          ساینا در حال چیدن گل

                     ساینا

 

                                    ساینا،بابا،مامان،خاله معصومه

                       ساینا

 

                                  مامان زهره و ساینا جووووونم

                   ساینا

                      ساینا

                          اینم همون  مدل زبون درآوردنی  که از عمو حمید یاد گرفتی

                         ساینا

                         ساینا

                           آبشار یاسوج،مامانبزرگ،بابابزرگ،بابایی،ساینا

                     ساینا

                       

 ساینا

 

                                                          ساینا جونم برات بهترینارو میخوامtotalgifs.com danglers gif gif 30danglersmagiagifs.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فهیمه مامان سینا
18 تیر 92 16:24
چه لباس خوشملییییییییییییییی...من عاشق لباسهای محلی مناطق مختلفم....
عکسای حرفه ای گرفته ای از ساینا جونم ...اون دومی رو من کپی کردم اونیکه میگه اووووووووووووو
یه سوال
برو خصوصی تا بپرسم...


فهیمه جون مرسی دست عمو حمید درد نکنه آخه عکساشو ایشون گرفتن
عمه هانیا
20 تیر 92 0:32
خدای من چه عکسای نازی من عکسای یاسوج تون رو ندیده بودم
عمه هانیا
20 تیر 92 0:32
شیرین لباس محلی خیلی بهت میاد بخر یکی


واقعا تو فکرش هستم
رها
24 تیر 92 10:03
دخملت خیلی نااازه
خدا همیشه شاد واست نگهش داره
ماشا... نگاش میکنم سیر نمیشم


مرسی رها جووون لطف داری عزیزم ایشالله خدا 1 خوشکلشو بهت بده