سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

خداکنه بابا نره...

1391/2/5 8:35
نویسنده : مامانی
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم ،دختر خوشکلم فکر کنم حالت خوبه خوبه،آخه تو دل مامانی خیلی وَرجه وورجه میکنی الهی قربونت برم من مامانم ،عروسکم شکلکهای جالب آروین

اما مامانی دلش گرفته و نگرانه،آخه دیروز عصر به بابایی خبر دادن که شاید قرار باشه برا ١ماه بره ارزوئیه واین یعنی ١غم بزرگ برا من. آخه دوست ندارم ١ماه از بابا دور باشم از دیشب تا الان کلی غصه خوردم طفلی بابایی هم خیلی خیلی ناراحته و نگرانه ماست..حالا بهم قول داده تمام تلاششو بکنه تا نره،خدا کنه بابایی نره...خیلی سعی میکنم به خاطر شما ناراحت نباشم اما وقتی یادش میوفتم تمام غم عالم میریزه تو دلم، متاسفانه منم به خاطر دانشگاه نمیتونم باهاش برم

پارسال هم بابایی مجبور شد ٤٠روز بره اهواز،واقعا سخت بود خدا کنه دیگه تکرار نشه،تو هم دعا کن فرشته کوچولوی من

تا فردا قطعی میشه ،خدا کنه بابایی مجبور نشه بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)