سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

2012.12.12

1391/9/22 12:12
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی من امروز12/12/2012ست..

 داشتم با خودم فکر میکردم دیگه همچین چیزی اتفاق نمیوفته تاااااااااا  2/2/2022..

که البته بازم مثل امروز نمیشه..

بعد که با خودم حساب کردم دیدم تو اونروز اگه اشتباه نکنم 9سال و4ماه.. خیلی برام جالب و دور از ذهنه!!! یعنی من اون روزم میبینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به همین دلیل تصمیم گرفتم این روز رو تو وبلاگت ثبت کتم.. و9سال منتظر بمونم تا تکرار شه تا بازم اون روزو ثبت کنم..

البته فک کنم اون روز رو خودت ثبت میکنی چون دیگه 9سالته و بلدی بنویسی..http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

به امید اون رووووووووووووووووووووووووووز

ساینای مامان الان که دارم برات این متن رو مینویسم دقیقا 5ماه 10روز 2ساعت و24 دقیقه 19ثانیه سن داری .

اما اگه صدسالتم بشه بازم برا من همون جوجه کوکولوی نازنازی هستی شکلک های رمیــ ـنآ

 

مامانی خیلی دوستت داره نازگلکم و خدارو هزااااااااااران هزاااااااار بار به خاطر داشتن تو جوجه ی ناز و دوست داشتنی شکر میکنه فرشته ی آسمونیم.شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

                                                                               دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان آوینا
22 آذر 91 13:51
ای بابا شیرین جون کار بچه های الان همش غر زدنه. دلت را لیف نمال که ازین غرغر ها حالا حالاها نجات پیدا کنی. داشتم اینو می نوشتم یه دفعه صبر اومد. راستی ساعت 12 بود اس ام اس 12/12/2012 هم برام اومد. برام جالب بود.... به امید 9 سالگی ساینا جون اوینا دو تا همکلاسی..

پس صبر میکنیم. به امید اون روز

ninipics
22 آذر 91 20:09
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com