سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

پروسه ی خوابیدن

1391/9/23 12:56
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

             

از کجاش برات بگم ...!!!Cute smiley 050

 مکافاتیه خوابوندن تو...

ساینا کوچولوی ما عادت کرده حتما تو گهواره خواب بره اونم نه تنها با تاب خوردن!!! بلکه باید در حین تاب خوردن پستونک پر شیرم تو دهنش باشه و 1پارچه بدیم دستش بکشه رو صورتشو براش گنجیشک لالا هم با صدای بلند بلند پخش کنیم وهمراه گنجیشک لالا بلند بلند بخونیم و... تا ایشون لطف کنن خواب برن..Cute smiley 075

 تا اینجاش خوبه.. تازگیا یاد گرفته سریع پستونکش رو میده بالا تو5ثانیه شیر هاشو میخوره.. تازه اول بدبختیه من میشه!!چرا؟؟چون که خانوم سیر شدن و خوایشون میاد و بدون پستونکم که خواب نمیره...حالا بیاو درستش کنCute smiley 041

هیچی دیگه اینجور مواقع 2حالت داره یا باید اینقدر بلند بلند براش لالایی بخونم تا خواب بره(10درصد مواقع) یا اینکه برش دارم و اینقدر باهاش بازی کنم و اینقدر غر بزنه تا گشنه شه و بتونم با شیر خوابش کنم(90درصد مواقع).. تازه اگه باز همون کارو نکنه.. بعضی شبا هی ساینا پستونک میده بالا من میدمش پایین اون میده بالا من میدم پایین و..... میبینم نه بابا فایده نداره بیخیالش میشمCute smiley 009

بعضی وقتام به قول بابایی آمپر میچسبونم و با جیغ فرابنفشی بابایی رو بیدار میکنم تا کمکم کنه..

امااااااااااا از حق نگذریم گاهی وقتا اینقدر راحت خواب میره(زمانی که 6_7ساعت نخوابده باشه)

اما در کل جوجه ما خیلی دلش میخواد بخوابه.. مثلا 3ساعت میخوابه 1ساعت بیداره ،باز بعد 1ساعت دلش میخواد بخوابه..

اما قسمت خوب ماجرا اینجاست که عادت کرده شبا از 10_11تا10صبح بخوابه و چند باری برا شیر خوردن بیدار میشه که اونم چشاشو باز نمیکنه فقط غر میزنه و شیر میخواد..که این واقعا عالیهCute smiley 059

کوچیکترکه بود عادت داشت نازش کنم تا خواب بره مخصوصا بین 2تا ابروشو..

اما همینکه شبا خوب میخوابه خودش 1نعمته بزرگه..خدایا شکرت3d smiley 047

                                                                                     دوستت دارم

                                                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی کسرا
23 آذر 91 13:51
خیلی خیلی خوشحالم که شبا میخوابه خدارو شکر ماشالله البته از 4 ماه به بعد خیلی خیلی بهتر میشن...
فاطمه سادات
23 آذر 91 16:57
ممنون که اومدین و تجربتونو گفتین ماشالله چه دخملیه نازی دارین خدا حفظش کنه...ایشالا یکی از این نی نی نازا قسمت مابشه
الهام مامان تيانا
30 آذر 91 15:09
اخي بميرم واسه خودمون كه هر سازي اين وروجكها زدن ما بايد باهاشون برقصيم و شكايتي هم نكنيم.
اما قبول داري با اين شيطنت هاشون بيشتر برامون عزيز ميشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره واقعا قبول دارم