سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

اینروزا

1391/9/27 17:50
نویسنده : مامانی
496 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا ساینا کوچولو سرگرمی های جدید پیدا کرده..مثلا اینکه پاشو میکنه تو دهنش و همچین ملچ و ملوچ میکنه که انگار داره چی میخوره!!!

ساینا

کلا هرچی که ببینه امونش نمیده فورا به هر ضرب و زوری شده میچپونتش تو دهنش تا جایی که حالت تهوع بهش دست میده..

اسباب بازیای نوزادی کسرا هم از اینمقوله مستثنا نیستن..

 

                                     نوک قوی بیچاره

ساینا

                                               پای مرغ بدبخت

ساینا

کلا هر اسباب بازی فقط برا بار اول براش جذابیت داره و 4-5دقیقه ای سرگرمش میکنه.. برا بار دوم 1دقیقه و بار سوم... کلا بچم تنوع طلبه(به خودم رفته)

به جز 1گاو که مال خاله فاطمه است و ساینا علاقه ی وافری بهش داره..چرا؟؟؟ نمیدونم!! شاید چون وقتی بهش دست میزنه میلرزه!!! جالب اینجاست تمام بچه ها ازش میترسن به جز ساینا که عاشقشه.

کلا این بچه با تمام بچه ها فرق داره!!

ساینا

در کل خیلی زود حوصلش سر میره و خیییییییییییلییییییییییییی غر میزنه (ادم روانی میکنه با غراش)

الانم 2روزه که بابایی برا 1همایش رفته بوشهر و من موندمو حوضم..  وقتی غر میزنی دیگه کسی حریفت نیست..

کاش بابایی زود بیاد امروز دیگه خیلی اذیتم کردی  خیلی غر زدی از صبح ساعت 6بیدار شدی و 1ریز غر غر غر ..

همینکه خواب میری تو خوابم غر میزنی انگار جاییت درد میکنه، تا فردا صبر میکنم اگه ادامه داشت میبرمت دکتر ،خدا کنه مریض نشده باشی من قول میدم غرهاتو با جون ودل بشنوم!

واقعا خسته شدم.. آخه اگه فقط آروم کردن تو بود خوب بود مشکل اینجاست که این ترمی 10واحد پروژه دارم و هنوز وقت نکردم هیچکاری بکنم.. تا میشینم پای لپ تاپ بیدار میشی!!!خیلی عجیبه!!سنسور داری!

 استرس درسم داره روانیم میکنه!! کاش این ترم آخری به خوبی و خوشی تموم شه.

خدا خودش رحم کنه.

آهان راستی 2روزی هست میزارمت تو روروک،خیلی دوست داری.. باز جای شکرش باقیه اینو دوست داری و 10دقیقه ای سرگرم میشی

ساینا

جوجوی مامان خدا کنه همیشه  سلامت و شاد باشی مامانی غر زدناتم دوست داره آخه مامانی عااااااشقته..

                                                                                    دوستت دارمfloating love hearts animated gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 18:45
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامانی کسرا
27 آذر 91 18:51
آخی این همون خروس معروفی نیست که کسرا باهاش اعصاب من ونوازش میکرد؟
نااااااااازی...
حبه انگور چه زود داری بزرگ میشی؟



دقیقا..فقط خداروشکر سوتش گم شده
الهام مامان تيانا
30 آذر 91 15:06
الهي قربون ملچ مولوچات بشم غر غرو .
نميدوني چقدر دوست دارم عسل من
ايشالله تو هم تو پروژه هات موفق بشي شيرين خانومي


مرسی الهام جون
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
1 دی 91 17:45
نوش جونت خاله جونم.......... خیلی بانمکی ناناس