سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

سفر به یاسوج

1391/12/29 2:13
نویسنده : مامانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

الان که دارم میینویسم ساعت 2:15بامداد ساینا و باباش خوابه خواب..

قراره تا3 ساعت دیگه بریم به سمت یاسوج پیش عمو حمید و معصومه جون..

1بار دیگه هم رفتیم..پارسال بود فکرکنم 1وایل مرداد سال گذشته که منو بابایی هنوز نامزد بودیم..

اما امسال میخوایم یاسوج رو درکنار 30 مرغمون یا به قول عمو حمید 40 مرغ تجربه کنیم

حتما کلی خوش میگذره..

راستی 1خبر عااااااااااااااااااااالی هم دارم که یادم رفته بود بگم.بعله درست حدس زدی خاله معصومه 1.5 ماهه بارداره..

الهی فدااااااااااااش شم کلی ذوق کردم وقتی شنیدمتو راهه..ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد

خلاصه عمو حمید معصومه جون خودتونو اماده کنید دااااااااااااااریم میاااااااااااااااااااااایم

                                                                          به امید سفری خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

asma
29 اسفند 91 2:31
خوش بگذره شیرین جان


مرسی عزیزم
الهام مامان تيانا
30 اسفند 91 17:12
خوش بگذره عزيزم سال خوبي داشته باشيد
فهیمه مامان سینا
1 فروردین 92 23:50
ایشالا بهتون خوش بگذره سال نونون هم مبارک
مامان ساینا
26 اردیبهشت 92 15:41
تو رو خدا یه پست بزار نگرانتم عزیزم
مامان ساینا
1 خرداد 92 13:32
عزیزم خیالم راحت شد گفتم بعد از مسافرت پست نذاشتی نگران شدم خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:16
مــــــــــــهـدیـــــــا کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب بــتــــــــــــــــــــــــــــاب ! عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك