سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

سال 92

1391/12/29 3:07
نویسنده : مامانی
608 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            

                                           

می آید، آرام آرام

خوش بو تر از خورشید

با دامنی پر از شکوفه می آید

از لابلای جنگل وحشی و قلب باغچه ها

از خیال بهار مالامال

بهار فصل درنگ عاطفه در کوچه باغهاست..

امسالم بهارو با تو تجربه میکنم پارسالم تجربه کردم اما ١فرق داره امسال با پارسال...

اره امسال لمست میکنم در حالی که پارسال فقط حست میکردم

این اولین بهار زندگیته بهار زندگیم

از خدا میخام امسال برا تو ما و همه ی دوستامون،اصلا برای همممممممممه 1سال متفاوت

باشه پر از خوشی پر از برکت پر از دوستی پر از عشق و پر از ایمان به خودمونو خدامون باشه

خدایا صدامومیشنوی؟

میدونم که میشنوی

پس تورو به کرمت قسم تو این سال جدید به تمام اونایی که ارزوی مامان شدن دارن نی نی بده

قول میدم سر سفره موقع تحویل سال از تمام دوستای عزیز نی نی وبلاگیم یاد کنم

براتون بهترین ارزو ها رو دارم

عیدتووووون مباااااااارک

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستون دارم07100000

 

                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

زهرا
29 اسفند 91 4:11
ایشاا.. بهترین ها رو تو سال جدید تجربه کنین و سالی پر از شادی و خوشی رو داشته باشین


مرسی عزیز دلم
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:27
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤ عیدتون مبارک
الهام مامان تيانا
30 اسفند 91 17:15
سلام شيرينم؛ قربونت برم ساينا خانوم . اولين بهارت مبارك ايشالله سالهاي سال پاي سفره 7 سين بشينين سال خوبي داشته باشين ،خوش بگذره بهتون
فهیمه مامان سینا
1 فروردین 92 23:56
سال نوت مبارک عزیزم.... دل بزرگ و مهربونی داری ...برای ما هم خیلی دعا کن
خاله ریحانه
2 فروردین 92 2:23
عیدتون مبارک دوست عزیزم
الهام مامان تيانا
18 فروردین 92 22:49
سلام سلام 100تا سلام خوبيد خوشيد دماغتون چااااااااااقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كجايين هنوز نيومدين دلمون تنگه هاااااااااا
الهام مامان تيانا
20 فروردین 92 22:05
سلام شيرين جونم خوبي طلا خانومي خوبه؟ همچنان مسافرتبن يا طبق معمول وقت نميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال منتظرتونم زود بيايد دلم تنگتونه
فهیمه مامان سینا
23 فروردین 92 18:55
کجایی؟؟ سال نوتون مبارک هنوز یاسوجین؟؟ هر جا هستین بهتون خوش بگذره و سلامت باشین
الهام مامان تيانا
24 فروردین 92 0:30
تيانا: سلام خاله جون ميدوني چند وقته نديديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو دلت واسه من تنگ نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دلم خييييييييلي تنگتونه
دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:30
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
مامان موش موشک
26 فروردین 92 10:37
سلام مامان جونی خوبی خانوم کوچولومون چطوره ؟ عیدتون مبارک کجایین؟ کم پیدایین؟ دلمون براتون تنگ شده بوسسسسسسسسسسس
نیم وجبی
30 فروردین 92 0:05
سلام دوست جونم خوبین؟ وب کسری با تغییرات خیلی زیادی آپ شده منتظر حضور گرمتونم
الهام مامان تيانا
1 اردیبهشت 92 0:37
سلام شيرين جون خوبي / بابا كجاااااااااااااااااييييييييين مردم از نگراني يه خبر بده ببينم خوبين ؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن دلم هم تنگ شده براتون ميبوسمتون ساينا رو ببوس از طرف من هر روز ميام سر ميزنم اما خبري نيست كه نيست
فهیمه مامان سینا
6 اردیبهشت 92 19:04
عزیزم نگرانتم کجایین؟؟ خصوصی
♥ نیم وجبی ♥
8 اردیبهشت 92 23:57
ما چند تا آپــــــــ خوشگـــل کردیــــم منتظر حضـــور گرمتونـــم
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 13:50
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر♥
الهام مامان تيانا
10 اردیبهشت 92 22:50
سلام شيرين جون تورو خدا بيا ديگه كلافه شدم ساينا جون خوبه؟ روزت مبارك عزيز دلم
♥ نیم وجبی ♥
12 اردیبهشت 92 17:44
عزیزم کجایین؟چرا دیگه آپ نمی کنین؟دلم برای ساینا کوچولو تنگ شده
رستمی
24 اردیبهشت 92 8:21
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
الهام مامان تيانا
26 اردیبهشت 92 9:20
خاله جون قربونت برم 10 ماهه شدي و ازتون خبري نيست بابا پس كجاااااااااااييييييييييين؟ مُردم از نگراني تورو خدا يه خبر بديد
♥ نیم وجبی ♥
3 خرداد 92 12:27
خیلی نگرانتونم
فهیمه مامان سینا
7 خرداد 92 16:24
سلااامم عزیزم ...خوبی؟؟
حال ساینا جونم چه طوره؟؟
نمیدونی چه قدر خوشحال شدم وقتی کامنتتو دیدم ...
و خیلی خوشحالتر از اینکه مسافرت بودین و مهمونیییی....


واسه ساینا جونم هم ناراحت شدم از 2 اردیبهشت مریض شده الهیییییییی
الان چه طوره؟؟



مرسی فهیمه جوووونم خوبه خداروشکر
عزیزدلم از این به بعد زود بخ زود میام
♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 23:28
آخه چطور میشه چند ماه بی خبر رفتین؟؟؟
توروخدا یه خبری از خودتون بده فقط ببینم سالمین


به خدا شرمندتم نیکوووو جون
جبران میکنم
الهام مامان تيانا
11 خرداد 92 9:51
خدايا شكرت كه سالمين هزار جور فكر بد كردم ،خاك تو سرم ، حال چطوره دخمل خوشكل من ؟ بميرم كه همش مريض بوده .اخي عزيز دلم. ايشالله زودتر خوب بشي قربونت برم. شيرين جون زودتر بيا ببينم چي شده ساينا گلي
الهام مامان تيانا
14 خرداد 92 15:33
فرشته كوچولو 11 ماهگيت مبارك


مرسی خاااااله الهام
الهام مامان تيانا
14 خرداد 92 15:34
شيرين جون سلام خوبي؟
ساينا جونم چطوره بهتر شده ؟
از صميم قلب براش دعا ميكنم تا زودتر خوب بشه


مرسی دوست خوب و مهربونم
الهام مامان تيانا
17 خرداد 92 9:33
شيرين جون سلام خوبي ؟ساينا عزيززم چطوره بهتره؟
بخدا همش تو فكرشم
ايشالله زودتر خوب بشه .
در ضمن چشم انتظارم تا زودتر مطلب بذاري و با خبر بشم

عزیز دلم مرسی اینقدر دلم برات تنگ شده هم خودت هم تیانا جونم
حتما زود میام