سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

غیبت نسبتا طولانی

1392/3/25 1:46
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                        angel drops hearts on girl with flowers animated gif

چحوری واز کجا شروع کنم نمیدونم ...

به قول عزیزترین دوستم همیشه فقط شروعش سخته..

اینقدر روزا اومدنو رفتن که دلم میخواسته بیام اینجا ومثل همیشه از ساینا جونم عکسای خوشکل بزارمو وخاطراتشو ثبت کنم..اما نشد

هر دفعه  اتفاقی می افتاد و نمیشد امااااااااا امشب بالاخره شروع کردم اونم چون به سودابه جون قول داده بودمtotalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

اول از همه به دوستای مهربون نی نی وبلاگیم سلام میکنم و کلیییییییییییییییی ازشون غذر خواهی میکنم که این مدت نگرانشون کردم کامنت ها رو دیدم سر فرصت به همشون جواب میدم.

بله خلاصه ما بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به خونمون (وبلاگمون)برگشتیم با 1خونه تکونی کوچولو .. 

تا وبلاگ و باز کردم و خواستم شروع کنم دیدم ای دل ِ غافل... دو روز نبودیم ،ببین چی شده.. بله قالب وبلاگ ما فیلتر شده !!!!!!!!!!دستشون درد نکنه،منم کلی غصه خوردم آخه خیلی دوسش داشتم

اما کاریش نمیشه کرد.

علی الحساب این قالب گذاشتم تابعد.. هرچند که بی مناسبتم نیست ،آخه تولد جوجه ی ما نزدیکه...

الان که شروع کردم دقیقا ساینای من 11 ماه و 12 روز و 13 ساعت و 49دقیقه و20 ثانیه سن داره.

جونم براتون بگه همینطور که در جریانید ما قبل از عید رفتیم یاسوج جاتون خالی خیلی خوش گذشت (تو 1پست جداگانه توضیح میدم) تا 12 فروردین اونجا بودیم و بعد از اینکه برگشتیم دو هفته ای هم درگیر دید وبازدید عید بودیم هم اینترنت نداشتم

2ارذیبهشت هم که روز عروسی عمه هانیه بودساینا مریض شدو چنان به ما زهر شد که تا عمر داریم یادمون میمونه(اینم بعدا توضیح میدم)

این مریضی 1ماه طول کشید و بعد از اونم هزار و یک دردسر دیگه+البته تنبلی بنده 

اینا همه باهم باعث شد بنده چیزی نزدیک به 3 ماه سراغ لپ تاپ و وبلاگ نرم.

اما خداروشکر گذشت و من کلی حرف و عکس دارم که کم کم و زودِ زود همه رو میزارم...

به  قول سودابه جون بهتره پستها رو طولانی نزارم پس این یکی بسشه777.gif

                                                                                   دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ماماني كسرا
25 خرداد 92 11:58
دوبار نوشتم نميدونم اومد يا نه واسه بار سوم ميفرستم اگه نرسيد خبر بده،
به به سلام عليكم نداشتيم ، وگرنه گاوي گوسفندي مرغي چورغي!!!!!!
واستون سر ميبريديم
چه خوب نوشته بود مختصر و مفيد
الان دوستات چقدر دعا به جون من ميكنن
من از حالا هر شب ميام التماس ميكنم وبلاگ اپ كني...
موفق باشي


سووووودابه جون مرسی به خدا راضی به زحمت نیستم عزیزدلم ما به 1شاخه گل راضی هستیم
اره حتما بیا مجبورم کن
اسماء
25 خرداد 92 12:19
به به ببین کی اومده شیرین خااااااااااااااااااااااانوم به افتخارش
خیلی خوش اومدی


مررررررررررسی اسما جون
معصومه
27 خرداد 92 12:29
به به خوش اومدین خیلی منتظرتون بودیم عکسای سیمرغمونو بزنین دلمون براش تنگ شده


مرسی معصومه جونم دلمون براتون تنگ شده
حتما
مامان مهدیار
28 خرداد 92 2:39
خدارو شکر که اوضاع بر وفق مراد شده و دوباره آپ کردی

و خداروشکر که حال ساینا جون خوب شده ایشاله همیشه سالم و شاد باشه

مامانی تولدت رو پیشاپیش تبریک میگم

برات بهترین ها رو آرزو میکنم



عزیز دلم زهرا جوووونم مرسی

ممنوووووووونم دوست خوبم

دووووستتون دارم


مامانی کسرا
2 تیر 92 3:18
بدو بیا مسابقه دعوتت کردم


آخ جووووووووووون مرسی سودابه جون سر فرصت میام و مینویسمببخشید دیر شد تو که در جریانی چقدر درگیرم
♥ نیم وجبی ♥
4 تیر 92 13:04
به به ببین کی اوووومدههههه هم دلتنگتون بودم هم نگران دوست جونم خوش اومدین...منتظر عکسهای عروسک خانوم هستیم دلم براش یه ذره شده
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:31
دوست خوبم با 2 پست جدید آپم و منتظر حضور گرمتون
علی خوشتیپ
7 تیر 92 21:26
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
الهام مامان تيانا
8 تیر 92 22:09
سلام قربونتون برم خوبين؟
خدا رو شكر كه ساينا بهتره.
اخه شيرين جون حد اقل يه عكس ميذاشتي چي ميشد؟
به هر حال خيلي خوشحالم .
همچنان منتظر حضور گرمت هستم.
راستي از اين به بعد سالگرد عروسي عمه هانيه كه شد يادت به تولد من بيفته.
ميبوسمتون

چه خوووووووب تولد گذشتت مبارک الهام جون ایشالله تول 120سالگیت و سایه ات بالا سر تیانا گلم باشه

الهام مامان تيانا
8 تیر 92 22:10
كم كم به تولدت نزديك ميشيم
پيشاپيش مبارك عزيزدلم


مررررررررررسی خاله الهام جووووووووووونم دوستت دارم
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
12 تیر 92 0:28
هووووووووووووووررررررررررااااااااااا سلینا یه ساله شد
مبارکه


ممنوووووون خاله اسما ایشالله تولد نی نی ناز شما
مامان مهدیار
12 تیر 92 1:20
سلام خوبی عزیزم؟ مهدیارم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خیلی ممنون میشم اگه بهش رای بدی اگه میشه کد 224 رو به شماره 20008080200 بفرست با هر گوشی هم یک رای میشه داد خیلی رای کم دارم ممنون میشم اگه چند تا رای دیگه هم برام جمع کنی ببخشید تو زحمت میندازمت کسانی هم که رای میدن بر حسب قرعه کارت هدیه 100 هزار تومانی جایزه میدن بازم ممنون[بوسه]
بابای یسری جان
14 تیر 92 9:37
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مهدخت
5 مرداد 92 23:01
سلام عزیزم .ماشاالله دختر گلتم مثل خودت خوشکله.خیلی خیلی نازه .از راه دور می بوسمش.


مرسی مهدخت جون چشای خوشکلت خوشکل میبینه
ایشالله خیلی زود به جمع وبلاگی ها بپیوندی
همیشه به ما سر بزن و نظر بده