سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

ساینا میگه2

1392/6/9 16:01
نویسنده : مامانی
699 بازدید
اشتراک گذاری

                  

دختر ما تازگیا خیلی پر حرف شده البته پر حرف بودا..منظورم اینه که پر حرفتر شده..

اینروزا هرچی میگم بلافاصله تکرار میکنه حتی اگه غلط بگه..

هر سوالی هم ازش بپرسی میگه نهههههه...مثلا اگه بگم ساینا غذا میخوری؟میگه نه

ساینا بریم دَدَ ؟ نهههه ساینا خوبی؟؟نهههه ساینا خوابت میاد؟ نههههه ....تا وقتی که بگم ساینا بریم آب بازی ؟ اونوقته که میگه هاااااا آّبییییییییی 

اینقِد با مزه میگی هاااااا ، کاملا کرمونی و کش دارنیشخند

اما چیزایی که الان میگی..

هر آقایی تو خیابون که باباستنیشخند

هر خانومی هم که مامانِ... بچم روانش پاکِ .. این حرفا نیستخنده

به پسر بچه ها یا میگی عمووو یا میگی حَنی که همون حسنی ِ

قبلنا به خاله فاطی میگفتی مامان(عااااشقشی) اما تازگی گاهی میگی مامان گاهی میگی آآآآآآطی

امین ، آب و آّبی، دَ دَ، پَ پَ ، عمه ، پ(توپ) از اووون ،چیه،که همچنان از زبونت نمیوفته

تازگی به هانیه یا میگی عمه گاهی هم میگی هااااانی

تا تا هم مال زمانیه که میخوای راه بری

تاااااااااااااااااا تااااااااااااااااااااا هم مال تاب بازی کردنه

به موز میگی مووووو

به انگور میگی اندوو

به آلو میگی آدووو

عاشق انگور و آلویی

نون هم گاهی اوقات میگی نووووو

(یادش بخیر یاد کسرا افتادم هم سن تو بود به چیزای خوب و خوردنی میگفت نوووو نووو و به چیزای خطر ناک و ممنوع میگفت اُتووو)

عاشق انیمیشن حسنی هستی حَنی حَنی... در حال بازی کردنم باشی این حَنی باید تو پس زمینه روشن باشه گاهی اوقاتم با خودت میخونی

اسمت چیه؟؟؟؟؟ ناااااااااااااا نا.. الهی من قربون نانا گفتنت شم نفس

اسم بابایی چیه؟؟؟؟ هااااادی( باباییاز خود راضی ذوق مرگنیشخند)

هروقت ازت ببپرسیم ساینا پارک رفتی ؟ میگی هااا بعد میگیم خُب چه خبر؟؟؟ دیگخ شرووووع میکنی کلیییییییییییییییی حرف میزنی ....... ما که چیزی نمیفهمیم ولی مجبوریییم بگیم خُب دیگه چه خبر؟؟؟؟

ساینا امین کوووو؟ دور وَرشو نگاه میکنه.. نیییییییییییس ، کجاست؟ اَف( رفت)

ساینا:بابا ...بابا..باااااااااااابااااااااا..(باکلی قِر و عشوه)   بابایی میگه جونم بله؟؟؟ ایییییا( بیا.. بادستم بهش میگی بیا)

حالا نوبتِ منه. مااااااااااامااااااااااااااان(با جیغ و دعوا) میگم جونم عشقم بگو؟؟؟ اِِِِِده (بده..با دعوا و اشاره به عروسکاش) میگم چشم بفرما

بچمون از همین الان بین پدر مادرش تبعیض قائل میشهقهرنیشخند

                                                     مامانی و بابایی عاشقتن فسقلیییی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

يه مامان
9 شهریور 92 16:43
عسلكممممم قربون حرف زدنت شيرين زبونمممم



مرررررررررررسی خاله جونی
مامان آینده یه فسقلی
10 شهریور 92 0:28
چه تمام چیزای خوشمزه و بامزه ای که نوشته بودی، چه اون قسمت ِ آخر... تبعیض بین مامان و بابا ... خییییییییییلی باحال بود همه ی دختر ها باباییی اند.

(وا، حالا اینجوری نگم، ایشالا یه روز هم خودم دختردار میشم و ... )

دستت درد نکنه، خییییییلی مطلب با احساس و باذوقی بود....

چهره ی من از اول تا آخرش:

اون کــِــش دار حرف زدن کرمونی ها خییییییلی باحال بود.

عزززززیزم قربون تودوست خوبو مهربون خودم برم الهییییییییییییییی که همیشه بهم سر میزنی ونظرای خوشکل خوشکل میزاری آأم انرژی میگیره:8

متین
10 شهریور 92 10:37
فدای تو بشم با اون حرف زدنت جوجوی من


خدا نکنه خاله متین
مامان امیر مهدی(سوده)
10 شهریور 92 11:31
سلام عزیزم لینکتون کردم


منننننننننننننننننننننم
پریسا مامان کیان
10 شهریور 92 12:38
عزیییییییییییییزم. چه خوشگل حرفاش رو نوشتی شیرین جون. راست میگی این فسقلیا کلا فکر میکنن بابا برای بازی و خوشگذرونیه،مامان برای پخت و پز و خونه تمیز کردن و ارائه خدمات


مرررررررررسی خاله پریسا جونم دقیقا همینطوره.. قِر عشوه ش مال باباهاست دعواهاش مال ما...
اسماءღمامانه فسقلღ
10 شهریور 92 13:52
ای جانم ببین تورو خدا ای عقش من چه شیرین زبون شده
کرموووووووووووووووووووووووووووووونیارو رو عشق است
مگه نه شیرینم؟
خصوصی داری


دقیقا کرمووووونیا رو عشقِ ..مهربون بی ریا مهمون نواز و اصیل و......
اب نبات
11 شهریور 92 11:04
الهههههههههههههی ناززززززززززززززی چه بانمک این دخملی ناز..ای شیرین زبون خاله


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 شهریور 92 12:00
عزیزم....

من هم وقتی کامنتتو میبینم و میخونم انرژی میگیرمممم


قربووووووونت برم من مررسی عزیزم
مثل هیچکس
14 شهریور 92 13:02
چه دختر شیرین زبونی .خوش به حالتون دختر به این نازی دارید برای ما هم دعا کنید .خدا حفظش کنه براتون .اسفند یادتون نره چشم حسود زیاده یه وقت چشم نخوره خانم خوشگل ما .


مررررررررسی عزیزم ممنون که به ما سر زدی
مریم
15 شهریور 92 18:50
مرسی که پیش ما اومدین و سرزدین
من اپم
ببخشید یه کم دیر جوابتون و دادم برید تو سایت
isa-jiigar.niniweblog.com
بعدش تویه پیوند های رو زانه اش هستش
امیدوارن تونسته باشم کمکتون کنم


مرررسی مریم جوووونم
مریم
16 شهریور 92 22:54
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
الهام مامان تیانا
18 شهریور 92 8:13
الهی قربونت برم شیرین زبونم.
وای که عاشششششششششششققققققققققققققققتم عسلم
کی تیانا مثل تو کلمه های بیشتری رو میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دوست دارم عزیزززززززززززززم


منو مامانی ام خیییییییییییییییییییییلی شمارو دوست داریم
ایشالله به زودی دخملمون کلی حرف بزنه برات مامانی
مریم
18 شهریور 92 16:14
وای شیرین جون من ی دختر دایی دارم یک سال و هشت ماهشه دقیقا مثل ساینا تعریف میکنه ما هم بهش میگیم خوب دیگه چه خبر و اونم ادامه میده....


عزززززیزم چه جالب کلا ذاتا دخترا از همون بچگی پرحرفن
عمه هانیا
8 مهر 92 19:12
الهی قربون حرف زدنت برم همیشه هم که با من دعوا داری اخمم که برام میکنی ولی من عاشقتم


عمه هانیا مننننم دوستت دارم این مدلمه با همه دعوا دارم