سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

خنده دار

1392/7/21 18:35
نویسنده : مامانی
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به وبلاگ یکی از دوست جونیام سر زدم منظورم مامان بهارِ..(پسته کوچولو) 

دیدیم یه پست گذاشته آدرس یه سایت داده که عکس خودتو و همسری رو بدی عکس نینی رو میده..

قبلا شنیده بودم همچین سایتی هست اما نرفته بودم این شد که رفتم تا ببینم چقدر واقعیت داره!!!!

نتیجه این شدنیشخند

ساینا

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا واقعا شبیه سایناست؟؟؟؟نیشخند

بسی خندیدیمقهقهه

پیشنهاد میکنم کسی امتحان نکنه چون بی نهاااایت مذخرفهزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساینا
21 مهر 92 19:07
آره شیرین جون اصلا شبیه نیست پسته خودمون به این نازی خدا نکنه شبیه این باشه


واقعا... فکر کن اگه شبیه این بود..مثل روحِ
پریسا مامان کیان
21 مهر 92 19:26
سلاااااااااااام . کجا بودی شیرین جون. به خودت مرخصی با حقوق و مزایا میدی. منم قبل از بارداریم رفتم به این سایت. انقدر عکس بچه ما زشت بود که من در تمام دوران بارداری میترسیدم کیان اون شکلی بشه . ولی برای خنده بعد از بچه دار شدن خوبه،نه قبلش


خیلی باحال بود..
نه بابا چه مرخصی چه مزایایی..
والا معمولا تا ما خونه ایم ساینا بیداره نمیزاره، وقتی میریم بیرون میخابه که لپ تاپ همرام نیس..خلاصه کم پیشمیاد عصری خونه باشم ساینا هم خواب باشه
ابنبات
22 مهر 92 0:51
سلام عزیزم چطوری خوبی؟؟
دخملی نازززززززززت خوبه؟؟
منم شنیده بودم ..خیلی باحال بود


سلااااام عزیزدلم خوبیم خداروشکر.
اره جالب بود البته فقط محض خنده
مامان الی
22 مهر 92 1:41
ساینا که نیس عزیزم !!!

ساینای ما گل تر از این حرفاست!!!

ولی جالب بود عزیزم دخملی جونو

ببوس


اره هیچ شباهتی نداشت ولی جالب بود..مرسی بووووووووووووس
الهه(مامان یاسان)
22 مهر 92 2:53
سلام مامانی ممنون که بهمون سر زدی منم شما رو با افتخار لینک میکنم


متین
22 مهر 92 14:59
وا این دیگه چیه ؟
اصلا شبیه ساینا نیست ماشالا عروسک خودمون یه کم دهنش شبیه خودته ولی بقیه اش نه
خوب شد گفتی دیگه ما انجامش ندیم
این جوجوی خوشکل و ببوسش
عروسک ناز خاله


اصلا یه قیافه عجیبیه... من نمیفهمم کجاش به منو همسری شباهت میده
مـــــــــــــرسی خاله متین جونم
مهسا
22 مهر 92 17:42
عزیزم اصلا شبیه نیس.

پریسا جون یعنی می گی من و همسرم از این سایت استفاده نکنیم؟


منم کاملا موافــــــــــقم
مریم
24 مهر 92 16:54
این سایت های اینترنتی حسابی مردم و میزارن سرکار
خدایی ساینا ازاین چه قد خوشگل تره اونوقت این عکس زشت و و براتون گذاشته


دقـــــــــــــــقا.. ساینای ما خیلی ناز تره
mina
25 مهر 92 1:50
Dame nane saina khanom garm inghadr vaght mizare


قربوووونت برم مینا جون.مرسی که بهمون سر زدی
عمه هانیا
28 مهر 92 23:54
میشه سایتشو بدی منم برم خدا رو چه دیدی شاید بچه ما اروپایی شد


اسم سایتش پایین همون عکس هست برو بخندیم