سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

تولد عمه هانیه

1391/10/8 10:07
نویسنده : مامانی
960 بازدید
اشتراک گذاری

٦دی تولد عمه هانیه بود وکلی خوش گذروندیم و کلی رقصیدیم..

ساینا کوچولو هم اصلا اذیت نکرد!!!!

الهی قربونش برم دخترم دیگه داره بزرگ میشه

عمه هانیه ٢٥ سالش تموم شد و وارد ٢٦ سالگی شد ایشالله سالیان سال زندگی خوبی داشته باشه.. براش آرزوی بهترینا روداریم

جوجه ی ما هم روز تولد کلی تیپ زده بود.. الهی مامان فداش شه عروسکم

ساینا

ساینا

١کار جدیدم که ساینا کوچولو یاد گرفته(از مامان زهره)موش شدنه...!!!!

متاسفانه موقع عکس گرفتن موش نمیشه اما ازش فیلم گرفتم که نمیشه اینجا گذاشتش..

ساینا

قربون موش کوچولو برم من الهی

ساینا

ساینا رو پشت بام

ساینا

قربونش برم چقدر نازخوابیده

مامانی خوابای قشنگ قشنگ ببینی عشقم

ساینا

ساینا

عروسکم ایشالله همیشه تنت سالم لبت خندون باشه..

                                                                                   دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

فهیمه مامان سینا
8 دی 91 14:36
تولد عمه جونش مبارک
سینا هم از مامان جونش قبلنا یاد گرفته بودو خودشو موش میکرد
همیشه به شادی


مرسی مامانی
فهیمه مامان سینا
8 دی 91 22:58
منکه اول اومدم رمز نداشت که شانس آوردم
اگه اجازه میدید لینکتون کنم


فهیمه مامان سینا
9 دی 91 11:34
ولی من اون دوتا خونوادگیتو دیدم راضی باشی
مامان ساینا
9 دی 91 13:42
خیلی نازی ساینا چشمم کف پات


چشمای نازتون ناز میبینه خاله سحر
نرگسی
9 دی 91 13:55
إإإإإ چه جالب همه هانیه 10 روز از من بزرگتره
قربون موش کوچولو برم من [h


چه جالب ایشالله که هر 2تون سالیان یال زندگی خوبی داشته باشین خاله نرگس
فهیمه مامان سینا
9 دی 91 22:59
خصوصی داری گلم
نرگسی
10 دی 91 1:11
مرسی عزیزمــــــــــــــــــــــــــــــــــ ..
مامان جون نی نی
10 دی 91 9:20
خصوصی
الهام مامان آوینا
10 دی 91 13:55
اون عکسش که ادا در اورده خیلی با حال افتاده حیف که نزدیک نیستش وگرنه حسابی میچلوندمش...


مرسی خاله الهام
اتفاقا ساینا عاشق چلوندنِ
فهیمه مامان سینا
10 دی 91 14:34
خصوصی گلم
خاله ریحانه
10 دی 91 20:40
وای خدا من از دیدن ساینا جون سیر نمیشم


مرسی خاله ریحانه که همیشه به ما سر میزنین
الهام مامان تيانا
11 دی 91 0:31
سلام عشقم قربون تيپت برم عسلي
هميشه به شادي باشي الهي
چقدر هم كه قرمز بهت مياد


مرسی خاله الهام
الهام مامان تيانا
11 دی 91 0:31
رفتي انتن تي وي درست كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره بابایی نبود من رفتم
الهام مامان تيانا
11 دی 91 0:32
الهي همه جوره خوشكلي موش كوچولو
الهام مامان تيانا
11 دی 91 0:34
اي رونتو بخورم
سرما نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه خاله جون خونه گرمه
مامان موش موشک
11 دی 91 12:57
ای جانم چقدر جیگر شدی مواظب باش ندوزدنت ساینا کوچولو قربونت بشم به مامانی بگو اسفند برات دود کنه. مامانی خوبی گفته بودی به ساینا سیب میدادی چه خوب شد گفتی چون منم خیلی دلم میخاست بدم ولی فکر میکردم زوده البته الان تو فرنی سیب یا به میریزم راستی سرلاک رو از کی باید داد؟
الهام مامان تيانا
16 دی 91 23:20
سلام پس كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ما اوووووووومدیم الهام جون
الهام مامان تيانا
16 دی 91 23:21
دلم واسه موش موشكم تنگ شده عكسشو بذار
نیم وجبی
17 دی 91 0:09
ای جااانم خالهه شما چقد نااازییی
پیش کسرای ما هم بیا

سلام خاله جوون مرسی
حتما
فهیمه مامان سینا
18 دی 91 1:01

ایناها واسه ساینا جون گل


ممنون خاله فهیمه جووووون
مامان اوینا
20 دی 91 10:05
سلام مامان ساینای عزیز.. .ازینکه تو پشتکار داری و همیشه وبلاگ ساینا رو اپ میکنی و از ساینا که اینقدر ناز و خوردنیه..به هردوتون برا این موضوع تبریک میگم خوشا به سعادت ساینا که مادری مهربون داره
مامان آوینا
20 دی 91 10:07
مامان ساینا جون..من چند وقتی درگیر سرماخوردگی بودم..وب آوینا اپ نکردم. البته تنبلی دلیل مهم تریه.چشم دوباره شروع میکنم ممنونم که پیگیری
مامانی کسرا
8 بهمن 91 12:28
ساينا جونم واست يه دامن قرمز گرفتم خداكنه دوسش داشته باشي...


وااای دستت درد نکنه سودابه جون حتما دوست داره
سعید
19 بهمن 91 15:04
سلام اگه دوست دارید عکس فرزندتون رو به صورت نمایش سه بعدی (3D) دربیاورید به وب ما سربزنید نمونه کارها سمت چپ وبلاگ قرار دارند