سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

1نفس راااحت..

1391/11/8 16:19
نویسنده : مامانی
612 بازدید
اشتراک گذاری

آخیییییییییییش....

بالاخره تموم شد

امروز٨بهمن ماهاگه خدا بخواد درسو تحویل و.. تموم شد

حالا فقط ١مامان میمونه با ١دخمل کوچولو با کلی وقت آزاد و کار انجام نشده

سلااااااااااااااااااااام

سلامبه دخمل خوشکلم و به همه ی فرشته های مهربونی که اینمدت که ما نبودیم منتظرمون بودن دلم برا همتون تنگ شده ١دنیااااااااااااااااااااا

این ١ماه اخیر اتفاقای زیادی افتاد از همه مهمتر امتحانت من بود که خداروشکر به خیر گذشت

تحویلمم که امروز دادمو منتظر نتیجه ام..ناگفته نماند که پروژه اصلیه رو خرداد باید تحول بدم اما خب وقت زیاده..

دست مامان بزرگ هاو بابازرگهای ساینا+عمه هانیه درد نکنه که کلی کمکم کردن ایشالله که منو ساینا جبران کنیم

دخمل مامان خیلی به مامانیش وابسته شده به همین خاطر جرات نمیکنم از جلوش رد شم..سریع صداش در میاد میخواد بیاد پیشم

الهی قربونش برم من هروقت که من استرس داشتم دخملی هم کلی بی قراری میکرد به نظرم وقتی مضطربم درک میکنه

خلاصه اینروزا خیلی بیرون نرفتیمفقط ١بار رفتیم دلفارد که کلی برف باریده بود

خدارو شکرساینا هنوز تو این سرما مریض نشده اما به خاطر دندون در اوردن اذیت میکنه که خداکنه زود و راحت دربیان جوجه ی من اذیت نشه

امروز از صبح همش میگفتم کاش زودتر کارم تموم شه برم تو وبلاگ به دوستام و نی نی های نازشون سر بزنم

دلم برا همشون تنگ شده. این پست رو بزارم میرم بهشون سر میزنم..

                           

اینقدر دلم برا تیانا تنگ شده همینطور سینا،ساینا،آوینا،رونیا،آناهیتا،کسرا..به خصوص کسرا جونم

راااااااااااااستی ١خبر خوش دارم کسرای ما داره میاد ایران..اخ جوووووووووووووون

عشقم ١اسفند اگه خدا بخواد کرمان پیش ماست کلی هممون ذوق زده ایم

خوش به حال ساینا که پسر عموش داره میاد پیشش تا باهاش بازی کنه

از امروز به بعد هرروزمیام و برا پست میزارم

البته احتمالا فردا میریم بندر،آخه میخوام چندتا از عادت هات رو ازت بگیرم به خصوص گهواره..برا همین میریم اونجا تا تنهایی باخیال راحت این عادت هارو ازت بگیریم تا همه چی خوبتر بشه

اینم چندتایی عکس خوشکل از دختر ناز مامان

                                                            دوستت دارم عروسک نازم

ساینا

اینجا دلفارده..هوا خیلی سرده.وساینا تو ماشین و عمه هانیهو خاله فاطمه بیرون

ساینا

قربون خنده هات شم من مادری اینم اولین برف ساینا جون

ساینا

ساینا

اینم 1موش کوچولوی خونگی

ساینا

اینم ماهی قرمز کوچولوی من

ساینا

 

ساینا

 

ساینا

وای وای چه عینکی زده این دختر چقدر بهش میاد فندق کوچولوی مامان

ساینا

ساینا

 

اینجا مامانبزرگی دارن ناخن سلینا رو کوتاه میکنن

ساینا

ساینای تنبل وقتی به سینه میزاریمش تا 1کم بره، سریع همونجا میخوابه..از این کار خیلی بدش میاد

ساینا

 عروسک قشنگ مامانی خیلی دوستت داره ایشاللله همیشه سالم و صالح باشی عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهام مامان تيانا
8 بهمن 91 19:23
سلام عزيزم مشتاق ديدار
خسته نباشي،بسلامتي تمام شد .
حالا هر روز بيا و از عسل عكس بذار قربونش برم كه دلم براش 1 ذره شده بود



عزیزم به همچنین..دلم براتون تنگ شده بود.
حتما
الهام مامان تيانا
8 بهمن 91 19:24
خدا رو شكر كه مريض نشدي چشم قشنگم
الهام مامان تيانا
8 بهمن 91 19:32
اي جونم چه خوش عكس هم هست موش كوچولو
مامانی کسرا
8 بهمن 91 19:53
چقدر ناز شدي ساينا جونم
خداروشكر درس ماماني هم تموم شد
انشالله به سلامتي





مرسی عزیزم سلامت باشی
saba
9 بهمن 91 11:48
سلام ممنون به وبلاگم سر زدی با افتخار لینک شدی Dewall.blogfa.com
نیم وجبی
9 بهمن 91 12:17
عزیزم خوشحالم برگشتین
خسته نباشید میگم به خاطر درساتون
عکسای خوشگل خانوم خیلی قشنگ بود


مرسی عزیزدلم
نیم وجبی
9 بهمن 91 18:47
سلام عزیزم مرسی که به فسقلیمون سر زدی
عزیزم برای اینکه عکس دخملیتو اینجوری کنی برو تو گوگل این آدرسو:frametoy.comرو سرچ کن
اولین نوشته ی بنفش رو باز کن شکل هارو میکنی
گوشه ی سمت چپ انواع شکلا نوشته شدن شکلو انتخاب کن تو قسمتbrowseباید عکس دخملیتو کپی کنی بعدش آپلود رو بزن یه چند ثانیه طول میکشه عکس درست میشه بعد تو قسمت پایین نوشتهsave..اونو بزن و دانلودش کن
روشش همینه و خیلیم سادس


مرسییییییییییییی نیکو جون خیلی ممنونم ازت
فهیمه مامان سینا
11 بهمن 91 15:06
خسته نباشی خاونمی
عکسا هم مثل همیشه قشنگ بودن
ماشاالله ساینا جونم بزرگ شده هاااااااا
راستی عکس از عمه و خاله گذاشتی چرا عکس از خودت نمیذاریمیدونی که من کلا فوضولم


مرسی عزیز دلم
عکس ازخودمتوپست های قبل گذاشتم.نه عزیزم دوراز جونت
الهام مامان تيانا
12 بهمن 91 14:28
يادم اومد
رفتين بندر
خوش بگذره .مواظب خودتون باشيد.
سوغاتي يادتون نره


مرسی عشقم