سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

اولین سفر به بندر

1391/11/14 20:49
نویسنده : مامانی
932 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام

ما اومدیم

جای همتون خاااالی بود خیلی خوش گذشت هوا هم که عالی بود

دخمل نازمون اولین سفر برون استانیشُ تجربه کرد الهی فداش شم اینقدر خوش سفر و ماهه

ذره ای اذیت نکردتازه بهقول باباش ما کلی اذیتش کردیم

آخه اونجا از گهواره(به قول کرمونیا گاچو) گرفتیمش الان دیگه راحت رو پا خواب میره عروسک نازم برا گهواره هم اصلا اذیت نکرد..

جالب اینجاست کرمان هرکار کردم نتونستم رو پا خوابش کنم اما اونجا به راحتی خواب رفت اوووونم تو 1خونه شلوغ و پرسر صدا..اخه علاوه برما 3نفر مامان بزرگ بابابزرگو خاله ساینا وهمینطور مامانبزرگ و زنداییو دختر دایی مامان ساینا هم بودن

خلاصه جای همتون خیلی خالی ایشالله که باهم بریمچشمک

رااااستی ساینا جونم همونجا 2تا دندون خوشکل در اورد دقیقا91.11.12روی لنج درحال رفتن به قشم دیدیم بله ه ه ه ه دخترمون دندون در اورده مبارکت باشه نفسم عروسکم

خدایاااا شکرت بابت همه ی نعمت هایی که بهمون دادی

جوجه ی مامان تو ماشین تمام مدت هم رفت و هم برگشت خواب بود و هروقتم میرفتیم ساحل تو کالسکه خواب میرفت و نمیشد ازش عکس انداخت تا روز اخر قبل ازبرگشت رفتیم ساحل سورو و ساینا خانومو ازخواب نازبیدار کردیم تا چند تا عکس ازش بندازیم

برین ادامه مطلب خودتون ببینید

 

اینجا اولین باری بود که ساینا رفت ساحل اما خواب بود

 

ساینا

تولد 7ماهگی ساینا که بندر براش گرفتیم

ساینا

جوجه کوچولو چه سرکی میکشه..اون خوشکل خانوم کنارشم آیناز خانوم دختر دایی مامانی هستن

ساینا

ایجا هم همون لحظهای بود که فهمیدیم 2تا مروارید خوشکل تو دهن ساینا جونمه.جوووونمماچ

ساینا

اینجاهم ما رو لنج وایستادیم

ساینا

ساینا

آخرین روز بازم ساینا خوابه

ساینا

 

اما ما بیدارش کردیم اخم کرده

ساینا

اما بعدش خوش اخلاق شد و کلی لذت برد

ساینا

اینم 1خونواده موفقنیشخندعینک

ساینا

 

قربون نیمرخت برم من مادری نفسی

ساینا

 

این جا هم سحل سورو..من وقتی شمارو 4ماه باردار بودم اینجا عکس انداختم و الانم با خودت عکس انداختم تا همیشه این روزا یادم بمونه

قبل از به دنیا اومدن

ساینا

بعد از به دنیا اومدن دخترم تو سن 7 ماهگی

ساینا

عشقم نفسم قربونت برم اینم اولین  سفر مامانی و بابایی و دخملی که کلی خوش گذشت.

دوستت دارم عشقم я тебя люблю

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ماماني كسرا
14 بهمن 91 22:42
خوشحالم بهتون خوش گذشته ، خانواده موفق ودوست داشتني
مامان ساینا
15 بهمن 91 10:56
مبارک مبارک هم هفت ماهگی این جیگر خانم هم دندوناش.تازه چه دختر خوبی هم بوده توی مسافرت
قربونش بره خالهههههههههه


مرسی خاله جون خیلی دختر خوبی بود
الهام مامان تيانا
15 بهمن 91 13:41
سلام عزيز دلم رسيدن بخير
هميشه به گشت و گذار
دلم براتون تنگ شده بود


مرسی خاله جون.دل ماهم تنگتون بود
الهام مامان تيانا
15 بهمن 91 13:42
قربونت برم خاله مرواريدات مبارك
الهام مامان تيانا
15 بهمن 91 13:42
عزيز دلم تولد 7 ماهگيت مبارك
چه ماهي هم شده


مرسی خاله جون
الهام مامان تيانا
15 بهمن 91 13:43
خوشحالم شيرين جون كه باز ميبينمت ،با همسري پاي هم پير بشيد


مرسی الهام جونم شماهم
عمه هانیا
15 بهمن 91 22:39
بابا خانواده موفق جا ما خالی بوخودا ، جونک دندوناش کی آش میدین؟؟؟؟


اره بوخوووودا به زودی
نیم وجبی
16 بهمن 91 0:12
چه عکسای قشنگی چه مامان و نینی خوشتیپ و دوس داشتنیییی
همیشه به گردش


مرسی نیکوجون چشای قشنگت قشنگ میبینه
گرل
16 بهمن 91 17:12
سلام گلم من دوس دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم خوشحال میشم خبری کنی اگر خواستی منو با نام قالب های اختصاصی برای نی نی وبلاگ لینک کن و بعد بیا بهم بگوبا چه اسمی لینکت کنم
الهام مامان تيانا
16 بهمن 91 23:43
عزيز دلم سلام خوبي؟
ساينا كه الهي فداش بشم خوبه ؟

دندوناش كه اذيتش نميكنن خدا رو شكر

عسلم بووووووووووووس


سلام الهام جون مرسی عزیزم خوبیم
نه خداروشکر اذیتی نداره
الهام مامان آوینا
17 بهمن 91 14:10
شیرین جون سلام. الهی که همیشه به گردش و مسافرت با دلخوش عزیزم. اره یکم بیشتر درگیره بچه داری هستم .. ساینای عزیز ماشاا.. هزار ماشا... چقدر در حال تغییره. دندونش هم مبارکه عزیزم... الان با اطمینان می تون بگم که خیلی شبیه باباش شده ساینای عزی و مهر و محبت خودت هم تو دلشه عزیزم... چقد رخودت بعد از زایمان چهره ات احساس کردم عوض شده ...راستی اپ کردم. دوست داشتی سر بزن


اره عزیزم همه میگن.به نظرم جا افتاده تر شدم
خاله ریحانه
17 بهمن 91 14:50
پس بگو ساینا جون خوشگلی هاشو از کی گرفته به مامانی اش رفته
هر وقت میام اینجا و عکسهای ساینا رو می بینم کلی دلم وا میشه
امیدوارم همیشه به سفر و شادی باشید


خاله جووونم چشای خوشکلتون خوشکل میبینه
مرسی که همیشه به ما سرمیزنین
فائزه
17 بهمن 91 17:54
واییییییییییییییی چه قدر نازه خدا براتون نگهش داره
فهیمه مامان سینا
18 بهمن 91 14:44
بالاخره چند تا از دوستای وبلاگی مو دیدمم

خیلی خوشتیپ و خوشگلی خانومییی
ساینا خوشگلم به خودت رفتهنه باباش
انشاالله همیشه به خوشی و سفر و گردش
مروارید کوچمولوهاشم مبارک


مرسی فهیمه جون کاش قسمت شه ما شما رو از نزدیک ببینیم
نیم وجبی
18 بهمن 91 21:57
عزیزم به مسابقه دعوتت کردم بدو بیا وبم


آخ جوووووووووون
مدا مامی پارسا
25 بهمن 91 1:55
ماشالااااا به ساینا خانم خوشمزه
دندوناش هم مبارکککککک
ممنون که به وب پارسای منم سر زدی


مرسی عزیزم