سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

مسابقه

1391/11/19 15:05
نویسنده : مامانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام عشق مامانی 

از قرار معلوم 1مسابقه ی جالب تو نی نی وبلاگ برگزار شده که ما باید انگیزمون رو از ساخت این وبلاگ برای نی نی کوشمولوهاای نانازمون برای دیگران شرح بدیم خیلیییی جالب بود برام 

منو ساینا هم از طرف یکی از بهتریییین دوستای نی نی وبلاگیمون قلبنیکو جونم (دختر خاله کسرا کوچولو)قلبدعوت شدیم 

عزیز دل مامانی خب منم مثل بقیه مامان ها بهترین ها رو برای تو میخوام عشقم..

 

وقتی این وبلاگ رو برات ساختم 27اسفند 90 شما رو 4.5ماهه باردار بودم  و با کلی اشتیاق و ارزوهای رنگی این وبلاگ رو برات ساختم تا تمام خاطرات کوچیک و بزرگ  و خوبی ها و بدی ها ،سختی ها و آسونی ها ،فراز و نشیبهای زندگی تو گل نازم  رو که ممکنه 1روز به هر دلیلی فراموش شن رو به همراه عکس ثبت و ماندگار کنم و از آرزوهام برات بگم.. 

دوست دارم بدونی که مامانی در تمام مراحل زندگیت کنارت بوده و چجوری کمکت کرده

البته دلایل دیگه ای هم بود ازجمله اینکه دوست داشتم دوستای هم سن و سال زیادی تو شهرهای مختلف داشته باشیم و باهاشون در تماس باشیم و از در کنار دوستامون بودن لذت ببریم و از تجربیات دوستای عزیزمون استفاده کنیم وهمینطور از نزدیک شاهد رشد و تکامل و پیشرفت این نی نی های ناز نی نی وبلاگ باشیم

گل نازم خیلی دوستت دارمقلبماچ

واما این مسابقه 1شرط جالبترم داره و اون اینه که هر نفر میتونه 3نفر از دوستای عزیزشو به این مسابقه دعوت کنه..

اما اینکار خیلی سخت ِبرا منناراحت من نمیدونم کدومشونو انتخاب کنم همشونو خیلی دوست دارم

اما خب کاریش نمیشه کرد اینم 1شرطِ دیگه..

من و ساینا 3تا از دوستامونو انتخاب کردیم که اولین هستن تا خدای نکرده بقیه ی دوستای عزیزم ناراحت نشن:

کسرا جوووونم(اولین پسر عموی ساینا)

تیانا جوووووونم(اولین دوست نی نی وبلاگی ساینا)

سینا جوووونم(اولین دوست پسر نی نی وبلاگی ساینا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی کسرا
19 بهمن 91 14:53
مرسی که من دعوت کردی عزیزم
فهیمه مامان سینا
19 بهمن 91 22:58
راستی نوشتتم خیلی قشنگ بود...
فکر کنم یه ذره تغییرش دادی نه؟؟چون ظهری یه چیز دیگه نوشته بودی شایدم آلزایمر گرفتم




قربون تو برم که همیشه حواست جمعه..عاشق این دقتتم کوچولو تغیییرش دادم
الهام مامان تيانا
19 بهمن 91 23:00
سلام ممنون از محبت هات به تيانا جونم . ومرسي كه اطلاع دادي واسه مسابقه اما بايد چكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان تيانا
19 بهمن 91 23:01
قربونش برم انگار از دخملم ساينا خبري نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم تنگ شده براش زود زود عكس بذار ماماني
الهام مامان تيانا
21 بهمن 91 13:40
كجايي قربونت برم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



زیر سایه ی تو دوست خوبم
الهام مامان تيانا
26 بهمن 91 9:39
سلام شيرين جون خوبي؟
بابا كجا ميذاري ميري بي خبر؟
خودت رو بذار بجاي من ،چقدر دلم واسه ساينا عشقم تنگ شده.قربون چشماش برم .
زود بيا ديگه منتظرم
از طرف منو تيانا جون



الهی فدات شم من اومدم