سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

تولد 1 سالگی دردونه

1392/4/25 12:58
نویسنده : مامانی
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

       friend - emoticonswallpapers.com                           01 (1)تولد تولد تولدت مبارک    friend - emoticonswallpapers.com

 

باز کن پنجره ها را که نسيم ، روز ميلاد اقاقي ها راجشن ميگيرد..

و بهار روي هر شاخه کنار هر برگشمع روشن کرده است.. 

اي ظرافت تپش قلب چکاوک، تو را بر رفيع ترين قله ي احساسمان قرار داده و با تمام وجود فرياد

بر مي آوريم که روشن ترين فرداها تقديم تو باد..

 

اي تنها دليل رد کردن هر دليل و اي تنها بهانه ي آوردن هر بهانه..

اي بهترينم چه خوب شد که به دنيا آمدي و چه خوبتر شد که دنياي من شدي..

پس براي من بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودنِ منی..

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست

و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.

لمس بودنت مبارک عزیزترینم

         

یکسال با تمام خوشی ها و سختیهاش گذشت آره تو بالاخره 1ساله شدی

یادمه روزی به دنیا اومدی میگفتم یعنی میرسه روزی که 1ساله شی الان رسیده 

روز به روز شیرینتر میشی و بیشتر وابسته و دلبستت میشم

چه خوب که تورو دارم چه خوب که بهانه ای هستی برا خیلی کارهام حتی برای نفس کشیدنم

برا اولین جشن تولدت ما کلییییییییی برنامه داشتیم اما چون ناگهانی مامان زهره حالش بد شد و مجبور شد سریع عمل کنه خیلی از برنامه ها کنسل شد حتی قرار شد 1تولد کوچیک 4-5 نفره بگیریم که مامان زهره نزاشت و باکلی اصرار به شرط اینکه خودشم حتما بیاد 1 جشن50 نفره گرفتیم که جای همه ی دوستامون خالی خیلی خوش گذشت

پدر بزرگه مادر بزرگ ها وخاله ها و دایی های من +دو تا عمو های من +خونواده خاله آرمینه و آقاحامد +خاله مینا وافسانه و فرزانه و آنا +خاله سیما و سمیرا تو این جشن بودن

مراسمم تو 1 تالار گرفتیم کلی ترکوندیم و ساینا کوچولو هم اصلا اذیت نکرد و کلی دلبری کرد وکلی قِر داد

فقط 1 چیز کم داشتیم اونم حضور عموحامد و سودابه جون و کسرا کوچولو،خییییییییلی جاشون خالی بود

کلی کادوی خوشکل هم گرفتی اما چون الان کادو ها خونه خودمونن و ما خونه پدر بزرگ اُتراق کردیم و در حال پرستاری از مامانبزرگ هستیم بهشون دسترسی ندارم که عکسشونو بزارم اما حتما 1 روزی میزارم

اما همینجوری میگم تا بدونی اولین کادوهات چی بود

مامان بابای ساینا 1سرویس طلا که شایان ذکرست بگم کل کرمان رو زیر پاگذاشتم تا پیداش کردم اما برا الانت مناسب نیست ایشالله جشن تولد 7 سالگیت استفاده کنی عزیزم

بابا احمد و مامان زهره 1ربع سکه

بابا مهدی و مامان طاهره چند تا اسباب بازی +1 بلوز شرت

دایی امین 300هزار تومان

عمه هانیه دو دست لباس خییییییلی خوشکل ،(1 تاپ دامنو 1تاپ شلوار)+1 کت خوشکلم برا مامانی و 100هزار تومنم برا بابایی

یادم رفت بگم آخه 29 خرداد تولد مامانی و 1 تیر تولد بابایی بود عمه هانیه هم زحمت کشیدن برا ماهم کادو آوردن

خاله فاطی 1 کارت هدیه 100هزارتومنی

عزیز و باباحاجی 200هزار تومن+بلوز شرت

دایی جمشید 100 هزار تومن

دایی محسن 50هزار تومن

دایی جواد 1کارت هدیه 50 هزار تومنی+1 عروسک خوشکل

خاله زینا  50 هزار تومن+1 عروسک خوشکل

 

خاله زیدا50 هزار تومن+1 عروسک خوشکل

خاله آرمینه 1 عروسک سگ خییییییلی بزرگ که ساینا عاشقشِ بهش میگه هاپ

آقا حامد سکه پارسیان

خاله مینا 50 هزار تومن+1 عروسک خوشکل 

عمو کورورش 50هزار تومن+1 گیتار اسباب بازی 

عمو امیر 100 هزار تومن

 

خاله سیما 50 هزار تومن

خاله سمیرا 1 لباس خیلی خوشکل

دست همشون درد نکنه واز همه مهمتر که دیروز به دستمون رسید کادوی عمو حامد بود که 1 عروسک خیلی خوشکله 

عموحامد سودابه جون کسرا جووون مررررررررررسی 1 دنیا ممنون که به یادمونین

ایشالله که جبران کنیم

راستی عمو حامد اینا روز تولد منم 1 سبدگل 1 خیلی خوشکل فرستادن که اولین هدیه روز تولدم بود و خیلی برام عزیز بود 1 دنیااااااااممنونتونم

                                          سبد گل تولد مامانی

    ساینا

هدیه خاله آرمینه عروسک مورد علاقه ساینا
   ساینا
اینجا معلومه چقدر دوسش داره
   ساینا
هدیه عمه هانیا
   ساینا
هدیه عمو حامد
   
   ساینا
هدیه عمو کوروش
   ساینا
هدیه دایی جواد
   ساینا
هدیه مامانی و بابایی
  ساینا
بقیه رو هم ههر وقت رفتم خونه برات میزارم
           
حالا بریم سراغ عکسهای تولد...
از اونجایی که کلا بغل من بودی عکس تک نداری و به دلیل رعایت شئونات اسلامی نی نی وبلگ هم اجازه گذاشتن عکس خودمو نمیده حالا 1 سنتر پیدا میکنم و عکسارو آپلود میکنم و میزارم
راستی یادم رفت از تزئینات بگم 
اولش میخواستم با 1 تم خاص باشه اما به دلیل عمل مامانبزرگ نشد و فقط از بادکنک استفاده کردیم و بَدَم نشد
دست دایی امین و عمه هانیه و راضیه جون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن به خصوص دایی امین که کلی بادکنک باد کرد و ریسه های بادکنکی رو درست کرد
 
 
ازمیز شام هم یادم رفت عکس بگیرم
جوجه کباب و ژیگو وفسنجون و سالاد و نوشابه هم شام تولدت بود
 بقیه عکسا در ادامه مطلب 06
 
 
 
 
 
 
 
 
 

    ساینا

 

    ساینا

 

    ساینا

 

    ساینا

 

    ساینا

 

    ساینا

 

    ساینا

ما سه تا و بابابزرگ مامانی و دایی امین

    ساینا

 

    ساینا

 ماسه تا و بابا احمد مامان زهره و دایی امین و خاله فاطی

    ساینا

مامانی و ساینا و خاله 

    ساینا

ما سه تا و بابا مهدی و مامان طاهره

    ساینا

 

    ساینا

عزیز دل مامان نفسم ایشالله 120 سال به سلامتی زندگی کنی وعمر با عزت داشته باشی

بهترین آرزوها رو برات دارم دردونه ی من..01 (1)

 

بعد نوشت: یادم رفت بگم این لباس خوشکلی هم که ساینا جونم شب تولدش پوشیده  هدیه ی عمو

حامد و سودابه جون و کسرا کوچولوست که عید نوروز به ساینا دادن...

از اونجایی که من عاشق رنگ قهوه ای ام و این لباس فوقالعاده شیکِ شب تولدت برات پوشیدمش و جزء

لباسایی هست که تا بزرگ شدنت برات نگهش میدارم دردون ی من، عمو حامد و سودابه جون دستتون درد نکنه خیلی قشنگهniniweblog.com

                                                                     دوستت دارم دختر نازم40    

    

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

اسما
23 تیر 92 15:15
ای جونم تولدش مبارک باشه عقش خاله فداش شم من
چه خوشچله همه چی
ایشالله صدوبیست ساله شه


ممنون خاله اسما چشای خوشچلت خوشچل میبینه
کی میای خونمون؟
خاله معصومه
23 تیر 92 17:34
تولد دخملمون مبارک چه دختر و مامان خوشکلی ایشالا تولد 120 سالگیش.


اوووووووووه ببین کی اینجاست خاله معصومه
مرسی خاله جونم ایشالله تولد گل پسرِ شما
ماماني كسرا
25 تیر 92 10:53
تولدت مبارك ساينا جونم صد سال به ازاين سالها عزيزم
عروسكش رسيدبلاخره؟؟؟؟؟
خوشحالم خوشتون اومد ببخشيد خيلي هول هولكي شد
چقدر كيكش نازه
چقدر تزيينات قشنگي!
چرا از شوهر عمه و عمه بچه عكس نذاشتي
وااااااااااا جاري جان توضيح نداده بودي لباسشم كادو ِ عيد تعدادي ادم بسيار خوش سليقه بود!!!
اما در كل خيلي قشنگ و زيبا بود همه چي....



ممنونم عزییییزم همه چی خوب بود فقط جای شما خیییلی خالی بود
اره سودابه جون دیدی یادم رفت اتفاقا تو فکر بودم بنویسم یادم رفت الان میرم بهش اضافه میکنم
والاااا ما از شوهر عمه ترسیدیم عکس عمه رو نزاشتیم فکر کردم شاید دوست نداشته باشن
ببینمش ازش میپرسم اجازه داد میزارم
ماماني كسرا
25 تیر 92 10:56
راستي دوتا از عكسات نيستن عكسي كه با بابات اينا گرفتي و بعديش!
http://upload7.ir/
من تازگيا با اين سرور آپلود ميكنم به نظرم مطمئن مياد


آره دیدم حذف شدن مال بابام اینا احتمالا به خاطر لباس فاطمه حذف شده
حالا باز خوبه همشو حذف نکردن
چه خوب که یکی پیدا کردی واقعا نیاز داشتم مرررسی
فهیمه مامان سینا
26 تیر 92 3:23
تولد ساینا جونم مبارکایشالا 120ساله شه...و ایشالا همیشه پر افتخار باشه کادوهاشم همگی خوشگل بودن
فهیمه مامان سینا و دوقلوهاا
26 تیر 92 3:25
کیکشم خیلی خوشگله
لباسشم خیلی بهش میاد ماشالا
ایشالا جشن عروسیش



اره کیکش خیلی ام خوشمزه بود
مرسی خاله فهیمه
میکم فهیمه جون جریان دو قلوها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان تيانا
27 تیر 92 13:33
الهي فدات بشم 1 ساله شدي ؟
مباركه قرررررررررررربونت برم
من شرمنده ام كه زودتر نتونستم سر بزنم و فراموش كردم
عزيزم انشالله 120 سال عمر با عزت داشته باشي


مرسی خاله جون
الهام مامان تيانا
27 تیر 92 13:34
دست مامان و بابا درد نكنه كه زحمت كشيدن و سنگ تموم گذاشتن
دخمليمون خيلي ناز شده واسش اسپند دود كن ماماني


سلام خاله الهام جوووونم دلمون براتون یه ذره شده بود چه خوب که بهمون سر زدین
مرسی خاله جون ایشالله تولد تیانا جونم
مامان ساینا
27 تیر 92 17:08
سلام خاله جونی تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 10000 ساله شی گلم چقدرم ناز شدی 1000 ماچ آبدار


مررررررسی خاله جونم
عمه هانیا
28 تیر 92 19:17
خیلی خوش گذشت واقعا مرسی و جای حامد اینا واقعا خالی بود
ساینای عزیزم امیدوارم همیشه سرزنده و ناز تا سالهای سال زندگی کنی پیش خونواده عزیزت


مرررررررسی عمه هانیه به خاطر شما بود که تولد ساینا خوش گذشت واقعا جاشون خالی بود
مامان ساینا
31 تیر 92 1:19
عزیزم تولدت خوشگلی واسش گرفتین امیدوارم همیشه زیر سایه پدر و مادر خوش و خرم زندگی کنه از طرف من 100کنش ا


ممنون عزیزدلم ایشالله ساینای شماهم
مامان الیسای خوشکل
14 مرداد 92 0:46
وای چه تولد باحالی ، من عکسای تولد ساینا جونو ندیده بودم چه خوشکله . ایشاا... خانوم خانوما 120 ساله بشن و همیشه شادو سرحال و سلامت باشن...


ممنون خاله جونم جاتون خالی بود خیلی خوش گذشت