سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

کارت دعوت تولد

1392/4/23 16:36
نویسنده : مامانی
1,842 بازدید
اشتراک گذاری

          

یادم رفت تو پست قبلی عکس کارت دعوتت رو بزارم

این کارت حاصل زحمت من و بابایی و دایی امین و خاله فاطمه و عمه هانیا و راضیه است

به نظر خودمون که قشنگ شده

تو وقت کم و عجله ای از این بهتر نمیشد عزیز دلم

     ساینا

 

اینم داخل کارت

    ساینا

 

01 (1)متن کارت01 (1)

بابام میگه    ماه شدی        خوشکل من ناز شدی

مامان میگه     فدات شم       قربون اون چشات شم

یکسال گذشت اومدی     برای ما همدمی  

قراره یکساله شی  

جشن تولد توست 

میخوایم یه جشن بگیریم بیشتر هموببینیم

بلوار جمهوری کوچه 29

سه شنبه 11/تیر/92

                                                                                          دوستت دارم

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهام مامان آوینا
25 تیر 92 0:29
سلام عزیزم.. تولد ساینا جون مبارک.. الهی همیشه سالم باشه و دلتون خوش باشه.. رمز را براتون تلگراف کردم


مرسی الهام جونم ایشالله شما هم همیشه شاد باشین
ماماني كسرا
25 تیر 92 11:02
قشنگ شده


مرسی سودابه جون
ماماني كسرا
25 تیر 92 11:06
از اونجاييكه به قول تو بچه هامون هماهنگ ميكنن يا اين اذيت ميكنه يا اون فسقلي، امروز اومدم ميبينم خودمون هم بنظرم هماهنگ كرديم يا من بنويسم يا تو!!!!!
ما تخته اش كرديم تو فعال سه تا پست گذاشتي!!!
عاليه، از اين به بعد احتمالا دوستاي من ميان از تو ميپرسن خبري از كسرا و مامانش ندارين!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
اما نه خوبه ادامه بده



اره واقعا اما خداییش یه وقتایی لازمه آدم مال خودش باشه..
این وبلاگ نوشتنم برا ما شده مثل یه تکلیف که تا ننویسیمش نمیتونیم سرمونو راحت رو بالشت بزاریم
من که این عادتمو ترک کردم و این مدت به خودم یه فرصت دادم
خیلی خوبه
امیدوارم پرانرژی تر از قبل و خیلی زود برگردی
مامان مهدیار
26 تیر 92 17:21
سلام خانمی

ماشالله خیلی هنرمندی ها

کارت تولد هم مثل بقیه چیزا خیلی خوشگل بود

کیک و بادکنکا هم عالی بودند
حسابی زحمت کشیدی ها
ساینا جون قدر مامان هنرمندتو بدون عزیزم

ایشالله همیشه در کنار هم سالم و شاد زندگی کنید



ممنونم زهرا جون :
ایشالله شماهم همینطور

الهام مامان تيانا
27 تیر 92 13:26
واي مباركه عزيزززززززززززم دستتون درد نكنه قشنگ شده
عمه هانیا
28 تیر 92 19:16
اوووووه چه کارت دعوت خوشکلییییی


دست دست اندر کاراران درد نکنه
مامان ساینا
31 تیر 92 1:13
تولدت مبارک خاله جون ببخشید دیر شد من نبودم یه مدت گلمممممممم امیدوارم 10000000000 ساله شی خانوم خوشگله خیلیییییییییییی دوستتتتتت دارم


مممنونم خاله سحر جونم مرسی که بهمون سر زدین
مامان ساینا
31 تیر 92 1:15
عزیزم حسابی زحمت کشیدی خیلی با سلیقس چه مامان گلی


♥ نیم وجبی ♥
1 مرداد 92 17:26
ساینا جونم تولد 1 سالگیت مبارک باشه ایشالا 100 سالگیت رو جشن بگیری و همیشه سالم و سلامت کنار مامان و بابای خوبت زندگی کنی
خیلی خوشحال شدم برگشتین،،تازه از سفر اومدم و یه راست اومدم وب ساینا جونی
زنده باشین


مرسینیکو جووووون خیلی خوشحالم کردی عزیزم
مامان موش موشک
12 مرداد 92 16:33
تولد تولد تولدت مبارک ایشاالله 100 ساله شی نه صد وبیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
راستی سیرین جون ما همسایتون بودیم اگه دعوت می کردین میومدیم ما کوچه 27 جمهوری هستیم


مرسی خاله جونم
عززززززززززززیزم اگه شمارتو داشتم حتما دعوتت میکردم از کم سعادتیه ماست ببخشید تو روخدا
اینقدر تولد هول هولکی شد که از یادم رفت