سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

تولد پسرمون کسرا

1392/4/27 3:24
نویسنده : مامانی
775 بازدید
اشتراک گذاری

                                        friend - emoticonswallpapers.com

تولد، تولد، تولدِ کسرا جووووووووووووونم مبارک

عزیز دلم جشن سه سالگیت مبارک الهی فدات شم که اینقدر بزرگ شدی

قربونت برم ایشالله صد و بیست سال به سلامتی و با عزت کنار مامان سودابه و بابا حامد از زندگیت لذت ببری

کسرا جونم این پست از طرف من ساینا و عمو هادی تقدیم به تو 

چه حیف که پیشمون نیستی تا برات جشن بگیریم اما بازم میگم تولدت مبارک عزیییییزمماچماچ

 

1روزگی کسرا کوچولو

     کسرا

 

1سالگی کسرا کوچولو

     کسرا

2سالگی کسرا کوچولو

    کسرا

اما جای عکس 3 سالگیت خالیه

به جاش آخرین عکسی که ازت دارمو میزارم

     کسرا       

                                                             هرجا که هستی شاد و سلامت باشی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام مامان تيانا
27 تیر 92 13:24
تولد كسرا جون مبارك باشه سلام شيرين جون خوبي ؟ حالا كه تو مينويسي ،من وقت نميكنم بيام الاهي قربون ساينا جون برم ماشالله چقدر بزرگ شده عزيزم دوست دارم قورتش بدم اينا محكم رو لپش حالش خوبه ديگه مريض نشده؟؟؟؟؟ خيلي خوشحال شدم از اينكه ديدم اين گل دختري رو
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
27 تیر 92 16:46
تولدش مباررررررررررررررررررررررررررررک


مررسی خاله اسما جونم
مامانی کسرا
27 تیر 92 18:32
ممنونم شیرین جان خیلی خوشحال شدم
دستت درد نکنه.
انشالله شماهم سالهای سال خوب وخوش و سلامت باشید
ساینای عزیزم رو هم ببوس


مرسی عزیزم
متین
28 تیر 92 3:56
تولدت مبارک
عزیزم

تولد100سا لگیت ایشالا


مرسی خاله جون
متین
28 تیر 92 3:56
اگه با تبا دل لینک موافق بودی خبرم کن


باعث افتخاره لینکت کردم
عمه هانیا
28 تیر 92 19:15
کسراااااااا جونم تولدت مبارک دوست دارم یه عالمه
یه مامان
4 مرداد 92 17:14
سلام گلم منم الان لینک میکنم
تفلد کسری کوچولو هم مبارک عسیسم ساینا جون وببوس



مررررسی خاله جونم
مامان فربد
4 مرداد 92 17:16

تفلدت مبارک کسری جونی


مامان فربد
4 مرداد 92 17:19
لینک شدین عزیز


مرسی دوست خوبم
مامان فربد
4 مرداد 92 17:20



مامان فربد
4 مرداد 92 17:22
چه عمو وزن عموی خوبی افرین کم پیدا میشه این روزا

آخه خیلی ازمون دوره دلمون براش تنگ شده اینجوری یه کوچولو از دلتنگی رو نشون میدیم