سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پستــــــــــــــه کوچــــــــــــــــولو

تازه های نی نی کوچولوی من

1392/5/4 9:44
نویسنده : مامانی
914 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        totalgifs.com verao gif gif menina praia.gif       

2ماهی میشه بعضی کلمات رو میگی مثل مامان بابا و آب اما تازگیا خیلی شیرین زبون شدی ماشالله خیلی پر حرفی، البته منظورم از حرف حرفهای با مفهوم نیست 

کلا همش داری حرف میزنی فقط ما نمیفهمیم چی میگی...

اما یه سری لغات درست میگی:

بابا و بابایی _ ماما گاهی هم میگی مانی که منظورت همون مامانیِِ هروقت میگی مانی دلم میخواد بخورمت خیلی بامزه میگی

به دایی امین هم میگی اَمی بعضی وقت ها میگی اَمینی

به چایی آّمیوه و آب و هر چیز مایع هم میگی آب

به فواره و آبنما میگی آبی

عمه رو هم درست و کامل تلفظ میکنی با تاکید روی "م"

به غذا و بیسکوییت و اینجور چیزا میگی پَ پَ

به تلفن و موبایل میگی اَدوُ یعنی همون اَلو

    ساینا

نی نی رو هم درست میگی

گاهی هم میگی عمو گاهی هم میگی عَم

آقا رو هم هروقت دوست داشته باشی خیلی قشنگ با تاکید روی "ق" میگی

به گل هم میگی دُل البته بیشتر دُ شنیده میشه

به اَق میگی اَک(1 واژه ی کرمانینیشخند)

جیش رو هم میگی ...

به آلو هم میگی آدووو..عاشق آلو زدری، وقتی ببینی خون جلوچشاتومیگیره!!!

به انگور هم میگی اَندوو..اینم خیلی دوست داری،هندونه هم خییییلی دوست داری

به آهنگ حسنی هم که تو گوشیت داری میگی حَنینیشخند

دَدَ ، همکه دیگهعادتت شده هر روز باید بری

وقتی میگم اسمت چیه؟ میگی نااا نااا...الهی قربون نانا گفتنت شم من عزیزمقلب

تا حال چند بار هم گفتی کَسا...یعنی کسرا..کسرا رو خیلی دوست داری

عکس رو هم کامل تلفظ میکنی

نی نی..تا پارک ببینی میگی نی نی

تو پارکم کلا حواست به نی نی هاست وکلی ذوقشون میکنی و دوست داری دستشونو بگیری

دیشب برا اولین بار هم وقتی بابات رو صدا کردم بلافاصله بعد از من گفتی هادی..

بعد از اون هرچی گفتیم تکرار نکردی

هاپ یعنی هاپو

پیش پیش یعنی پیشی یا همون گربه

بَ بَ هم یعنی ببعی یا گوسفند

جیک هم یعنی جوجه..این سه تارو خیلی تکرار میکنی 

بابا احمد یادت داده تا میگه ببعی میگه... تومیگی: بَ بَ ،

باز بابایی میگه دُنبه داری؟ تو میگی :نه نه

باز بابا میگه: کلاغِ میگه ..توهم میگی تاااار تااااار

هروقت بهت بگم آفرین سریع برا خودت دست میزنی

تازگی خیییییییییلی الکی و به زور میخندی و این کارت خیلی بامزه است و همه رو به خنده میندازه

بای بای هم با دست میکنی 

سلام رو هم با تکون دادن سر به پایین

هروقت چیزی دوست داشته باشی بپرسم خوبه سرتو به نشونه آره تکون میدی اگه دوست نداشته باشی سریع میگی نه(با دعوا)

به همه دست هم میدی

با هر آهنگ شاد هم کلی قر میدی و مرقصی

    ساینا

هر وقت هم بخوای ابراز شادی کنی یه ادا با دهن و صورتت در میاری که واقعا دیدنیه

عاااااااااااشق ترکوندن حبابی

    ساینا

                   ساینا

2ماهی میشه که کنار مبل و میز و اینجور چیزا بلند میشی و راه میری

تازگیا از تخت بالا میری همینطور از بعضی مبلها  که کوتاه ترن

                        ساینا

 

 

خلاصه کلی ما رو میخندونی و کلی بهت وابسته شدیم ...خیییلی دوستت داریم

خدا جونم مواظبش باش              

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

اسماء ღ مامانه فسقل ღ
4 مرداد 92 17:56
عزیزم دخملی جونمون حسابی بزرگ شده
من فداش شم الهی دلم واسش یه ذره شده


مرسی خاله اسما
نه اینکه خیلی از هم دوریم برا همین نمیای پیشمون:p
من یه مدته خونه مامانمم پاشو یه سر بیا پیشم دیگه
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
4 مرداد 92 19:10
نوبت شماست خانوم خانوما
دلم واسه مامانتم تنگیده


مگه نونواییِ نوبتی باشه من هنوز درگیر عمل مامانمم تو پاشو بیا با مامانتم بیا
مامان ساینا
5 مرداد 92 0:19
[ماچ
عشقم جونم عسلممممممم کاش بودی یه گاز محکم میگرفتم تو رو خیلی باحال شدی دختر ناز خاله ساینا هم تو این سن با خودش حرف میزد دستاشو تکون میداد خیلی با مزه میشن زیر سایتون انشاالله دوستت دارم عشقم مامانی مواظبش باش راه میره خیلی خطر ناکن وسایلو جمع کن نخوره بهشون خدای نکرده



ممنون خاله سحر عزیزم مرسی که همیشه بهمون سر میزنی و نظرهای خوشکل و پر از محبت میزاری
دوستون داررررررررررررریم
خاله معصومه
5 مرداد 92 7:33
قربونش برم با اون حرف زدناش دیگه بزرگ شده وروجک.دلم براتون تنگ شده.


وااااای معصومه جون اینقدر دلم برات تنگ شده باورت نمیشه تازگیا تو خیابون همه رو به شکل تو میبینم
پاشین بیاین دیگه
عمه هانیا
5 مرداد 92 19:22
ناینای عزیزم عاشق تمام این کاراتم دوست دارم


دوستت دارم عممممممه هانی
مامان فربد
6 مرداد 92 2:49
سلام پسته کوچولو
دلم برات تنگ شد اومدم یه سر زدم
بوس از طرف خاله



سلام خاله جووونم چه خوب کردی اومدی پیشمون
مرسی خاله جونم
الهام مامان تيانا
6 مرداد 92 9:43
اي خاله به قربونت بره كه انقده تو شيرين و عزيز شدي كاش پيشم بودي و ميخوردمت
فداي حرف زدن و قر دادنت بشم
عزيز دلم خيلي دوست دارم


ماهم خیلی دوستون داریم خاله الهام خیلی خیلی خیلی
♥ نیم وجبی ♥
6 مرداد 92 15:54
عزیییز دلــــــــــم
فدای شیرین زبونیات عسلممم
چه عکسهای قشنگی،، دلم می خواد بخورمت عروسکــــــــ
ما آپیم بازم دوست جونم


مرسی نیکوجون اوووووووووووووووووووووومدم
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
6 مرداد 92 18:06
عزیزم دوسه ماهی هست جابجا شدم
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان فربد
7 مرداد 92 16:55
سلام پسته کوچولو
اومدم ببینمت وبرم
بوووووووووووووووووووووووووس


عزیزم
مرسی خاله خیلی لطف داری خوشحالمون میکنی منت میزاری
مامان الیسا
9 مرداد 92 11:39
وای چه شیرین زبون ..... خانم طلا خدا حفظت کنه....


ممنووووونم خاله جووون
مامانی کسرا
9 مرداد 92 17:18
عزیییییزم زودی بیا ببینمت!


دلمون تنگ شده واست!






مرسی سودابه جون


ایشالله کمتر از 1 هفته دیگه ویزامون بیاد سریع میایم پیشتون دل ماهم براتون یه ذره شده


متین
10 مرداد 92 13:13
سلام عزیزم مرسی که اومدی به پسرمون سر زدی

شکر خدا خیلی بهتره

ساینا جونم چطوره؟

من هر روز میام سر میزنم میرم اخه دلم تنگ میشه این ساینای جیگر دلبری شده واسه خودش

محکم ببووووووووووووووووووووووووووسش




اره خاله جون میبینی چقدر شیطون شده

دل ماهم برا فربد جون کلییییییی تنگ میشه


مامان موش موشک
10 مرداد 92 18:01
سلام خاله جون خوبی خیلی خیلی دلون براتون تنگ شده بود مشتاق دیدار
خوشحالیم که دوباره باهاتون صحبت می کنیم دوستون داریم هوارتا


خاله جووووووونی ماهم خیلی دوستتون داریم
مامان موش موشک
10 مرداد 92 18:04
قربون اون همه حرف زدنت خاله جون ماشالله خاله دختر ما که تنبل تر ازاین حرفاست دلمون لک زده برا یه بابا مامان گفتنش
فائزه..مامان آوینا
11 مرداد 92 19:12
سلام
بازم معرفت و وفای شما
الان که کلی عکسای سایناجونمو دیدم متوجه شدم اه من چقد بی معرفت و بودم
با اینکه سه ماه وبلاگت اپ نشده بود
شرمنده شرمنده
خب بریم سراغ اصل کاری سایناجونم
ماشالله بزرگ شده..قربونش برم. براش اسپند دود کن هزارماشالله چه چشمای شهلایی
برای اولین بار عکس خودت رو هم دیدم..چه مامان دوست داشتنی ای..
راستی..تولد ساینای عزیزم با تاخییییییییر مبارک..انشالله تولد صدسالگیش سایه تون بالای سرش باشه
ممنون که به وب آوین ما سر میزنی
همچنان مهربان باش



عزیز دلم مرسی که به ما سرزدین چهخوبه که هم شما هستی هم ما
فائزه..مامان آوینا
11 مرداد 92 19:21
تو این عکس اخری
ساینا میگه: مامان.. پاتو از عکس من بکش بیرون


یه مامان
13 مرداد 92 19:31
ادامه پست عکس جدید دارم دوست داشتی بیا


حتماااااااااا چرا که نه
یه مامان
13 مرداد 92 19:38
جیگر طلای خاله رو ببوس


الهام مامان تيانا
14 مرداد 92 8:57
سلام عزيزم قربونت برم خوبي ؟
وقتي عكسهاتو ميبينم روحم تازه ميشه
دوست دارم


سلااااااااااااااااااااام خاله الهام چه خوب که اومدین پیشمون
ماهم شمارو خیلی دوست داریم